Werazel ciddiydi. Chester tetanozun ne kadar tehlikeli olduğunun farkında değilmiş gibi görünüyordu.
Eğer enfekte iseniz, elinizi kesmek zorunda kalabilirsiniz.
"Tetanos? O nedir?" Chester'a terimi ilk kez duyduktan sonra sordu.
Ah, neyse. Gelecekte ellerini düzgün kullanmak istiyorsan yaranı tedavi etmelisin. "
"Kendi başıma yapacağım, git yeter." Lizelle'den rahatsız olan Chaster, tekrar sandalyesine yaslandı.
Görünüşe göre bu sefer benim için Lapel değil, endişeliymiş gibi davranmaya karar verdi.
Sanki bu teknik işe yaramıyormuş gibi sert bir ifadesini sürdürdü.
"Tia!"
Chester istese de istemese de Werazel Tia'yı aradı.
"Evet! Bayan Werazel. Aman! Dük'ü görüyorum. "
"Tia, Lapel'e ne dersin?" daha önce Lapel ile oynayan Werazel'e sordu.
"Şövalye onunla oynuyor."
O zaman bana dezenfektan ve bandaj getirebilir misin? Lütfen."
"Evet? Ah evet!"
Tia dezenfektanı getirmek için koştu.
Werazel, Chester'ın oturduğu yere olabildiğince uzağa bankta oturdu.
Tia yüzünden burada kalmam gerekiyor ve ilaç setini ona vermem gerekiyor.
Ancak şu andaki tutumundan, bir ilaç çantası getirse bile onun tarafından tedavi edilmeyeceği açıktı.
Benim yüzümden kalan herhangi bir yara izi için suçlanmak istemiyorum, bu yüzden tedaviyi iki gözümle görmek zorunda kaldım.
Sanırım bu adamın bir sorunu var, ama ne yapabilirim? Bana yardım ettiği için yaralandı.
"Ha," dedi Chester, oturduğunu görünce içini çekerek. Bank buradaki tek değil, ama ona yakın bir yere oturması gerekiyordu.
Chester doğruldu ve gitmek üzereydi.
Duke, rahatsız olduğun için mi kaçmak istiyorsun? Hm? "
Hemen Werazel'in sesi kulağına uçtu. Kaşlarını çattı.
"Asla."
Sırtını tekrar bankın üstüne koydu.
Onu kasıtlı olarak uyardığını çok iyi biliyordu, ama bir nedenden ötürü onun tarafından tuzağa düşürülmek istemiyordu.
"Sağ? Ben de öyle düşünmüştüm."
Kişiliğini çoktan kavrayan Lizelle onu kolayca yerine koydu.
Kaybetmekten nefret eden, hafif bir sıyrıktan hemen sonra tepki verir.
"Özlemek! İşte benden istediğin ilaç çantası. " Kısa süre sonra Tia forma giymeyi bıraktı.
İlaç çantasını teslim edilen Werazel ona doğru uzattığında, Chester sanki yardım edememiş gibi yaralı elini ona uzattı.
"…"
"Sana kendim davranmamı beklemiyorsun, değil mi?" diye sordu Werazel, kaldırdığı eline bakarak.
"…"
Yarasını kendi kendine tedavi etmesini istediği için ilaç çantasını yanına koydu. Chester'ın kulakları kızardı.
Aceleyle garip elini geri aldı. Diğer kişi bunu düşünmedi bile ama utançtan dolayı kulakları gittikçe daha olgunlaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köle
Romance#GÜNCEL✨✨Ailesi tüm paralarını savurganlığı ve lüksleri için kullandı ve bir iflas krizi getirdi. Borçlarını nasıl ödeyeceğini bulmaya çalışırken, dükten kayıp bir çocuğu arayan bir broşür buldu. Ödül o kadar çok para ki, borçlarınızı ödedikten sonr...