13

786 64 5
                                    

Yıldızlar buraya geldi!

Diye bağırdı Lapel, sanki büyük bir keşif yapmış gibi Lizelle'in öğrencilerini işaret etti. 2

Ahh, kalbim acıyor.

Gözlerini işaret eden ve bunun parlak bir yıldız olduğunu söyleyen çocuk, kalbini incitecek kadar sevimliydi. Erkeklerin kadınları baştan çıkarmak için sıklıkla kullandıkları sevimsiz çizgiler Lapel'in sevimli ağzından çıkıyor ve ona en iyi övgü gibi hissettiriyor.

Bu güzel kelimeleri nasıl seçebildi? Ben ölüyüm. 3

Teşekkürler Lapel.

İkili birbirlerine gülümsedi.

Gülümseme o kadar sıcak ve samimiydi ki, başka birinin görüp görmediğini görmek büyük bir zevk olurdu.

Lapel güldü ve doğruca Lizelle'in kollarına doğru esnedi.

"Hah ..."

"Hmm. Arabada uzun bir süre sonra kendinizi yorgun hissetmiş olmalısınız. "

Pencereden bakıp yatağa dönmeye çalışırken gözüne bir şey takıldı.

Pencerenin üzerinde karanlık siluet. Karanlık tarafından gizlenen, ancak ay ışığıyla örtülmeyen siyah saçlar.

Duke Chester'dı. Gecenin yarısında nereye giderse gitsin avludan geçiyordu.

Bunun benimle bir ilgisi var mı yok mu?

"Huh, Lapel. Şimdi uyuyalım. "

Lizelle homurdandı ve hızla arkasına döndü.

Sırtını görmek bile istemiyorum.

Lapel zaten Lizelle'in kollarında uyuyordu.

Uyanmaması için sessizce döndü.

***

Ertesi gün.

Werazel, şafaktan önce Baron'a gitti ve ailesine Dük ile olanları anlattı.

"Öyleyse çok fazla endişelenme," dedi Werazel küçük bir kahkaha atarak ailesini rahatlatmaya çalışıyordu, ancak baron ve karısı endişelerini kolayca bırakamadılar.

"Hala ... Dük ile kalman biraz sakıncalı olmaz mıydı?"

"Lapel için, benim için, annem ve babam için güvende olmanın en iyisi olduğunu düşünüyorum."

Werazel annesinin elini sıktı.

Son 20 yıldır kızımdan ayrı yaşamadım, ama aniden kızım Dük ile bir ay kalacağını söyledi ve elbette ebeveynler endişeliyiz.

"O zaman Lapel'i orada bırakın ve geri gelecek tek kişi olun ..."

Ya bana ödülü vermezse?

Dük bunu yapmamalı. "

Onun hakkında konuşuyorsak, o olabilir. Lizelle kararlı bir ifadeyle söyledi.

Dün etkileşim kurduğum Dük o tür bir adamdı.

Yani, sonuna kadar bağlı kalmaktan ve tüm üsleri örtmekten başka seçeneğim yok.

Gerçekten iyi olduğuna emin misin? Duke tarafında herhangi bir hata var mı?

"…"

Rosalie kızı için çok endişeliydi.

Başkasının evinde kalmak konusunda endişeliydim ama en çok kızımın lüks uğruna aptalca bir şey yapıp yapmayacağı konusunda endişeliydim.

kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin