17

753 54 0
                                    

Chester ofisinde oturuyordu ve Lohan'ın ona verdiği belgelere bakıyordu.

"Bunu da basit bir olay olarak göz ardı etmenin zor olacağını düşünüyorum."

Belgede, kardeşinin uğradığı vagon kazasının detayları ve şartları yazıldı.

Kardeşinin öldüğünü bildiği günden beri uzun süredir araştırma yapan Chester, olayın sadece bir kaza olmadığını anladı. Lohan'ın dediği gibi, kötü şans olarak görmezden gelinemeyecek bir veya iki şüpheli nokta vardı.

Korkarım birisi bunu yapmaya kararlı.

Kardeşimi ve ailesini kim ve neden öldürecek?

Chester'ın dudaklarından bir homurtu yükseldi. Yumrukları o kadar sertleşti ki titredi.

"Kim cesaret eder ..." Öfkeliydi ve masasındaki şeyleri fırlatıp kırmak istedi.

"Belki de gerçek Efendi Raphelion'un hatırası önemli bir ipucu olabilir."

Kazada üç kişiden ikisi öldü ve hayatta kalan tek kişi Raphelion'du. Bu yüzden, yeğeni ve tek kurtulan Raphelion'un hatırasının katili yakalamada önemli bir rol oynayacağı açıktı.

Tamam, dışarı çık.

"Evet," odada kabaca kağıtları örtme sesi çaldı.

Lohan, sahibinin ekimine mümkün olduğunca dokunmamak için ayak seslerini öldürerek ofisten ayrıldı.

Chester elleriyle yüzünü kapattı ve kan tadıncaya kadar dudaklarını ısırdı ama yine de kalbindeki öfke azalmadı. Bir bit değil.

Biri kardeşimi hedef aldı. Halos unvanı için olmalı.

Bang!

Oturduğu yerden kalkarken sandalye devrildi. Soğuk olsa bile biraz hava alarak sakinleşeceğini düşündü.

Kapıyı zorla açtı.

Chester koridordan çıktığında, başıboş dolaşan hizmetkârlar irkildiler, yere yığıldılar ve hemen yollarını verdiler.

"Bundan bıktım," diye incelikle karanlık bir bakışla koridorda yürüdü.

Chester hangi söylentilerin içeri ve dışarı dolaştığını biliyordu.

"Dük olmak için ağabeyini öldüren vicdansız bir katil."

"Dük ailesinin en büyük oğlu Dük'ün yerine geçti ve onu her zaman takip eden ikinci oğlu unvanı hedefledi."

"İyi gibi davranarak orada dikilip midesi nasıl olabilir?"

Dük olmak için ne gerekiyorsa yaptı.

İnsanlar söylentileri hızla yaydılar ve yaptıkları gibi, Chester iktidara kör bir ikiyüzlü oldu.

Bunlar yüzünden ağabeyini herkesten daha çok seven ve seven Chester'ın kalbi pervasızca ayaklar altına alındı.

Bu insanlar kıskançlık ve kıskançlıkla doludur.

Ve Chester bunlara tepki vermedi, onlara açıklamanın faydası yok.

Ancak, sadece söylentilerin şişmesine yardımcı oldu.

Haaah.

Chester iç geçirdi, bıkmıştı.

Çevresinde her türlü olumsuz çerçeve vardı.

Onu içtenlikle düşünüyormuş gibi davranan insanlar Chester'ın değil, Duke Halos'un peşindeydiler.

kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin