20

717 51 0
                                    

İkilinin Dük'ün malikanesinde kalmaya başlamasının üzerinden bir hafta ve birkaç gün geçti.

Lohan'a Werazel'i günlük olarak gözlemlemesi emrini veren Chester, bugün bir ara rapor alıyordu.

“Özellikle tuhaf bir şey bulamadım. Çocuğa şiddet uygulamak veya şiddet uygulamak yerine çok iyi oynadıklarını söyleyebilirim. Ona nazik davranıyor. Kendi aralarında bile mükemmel bir koruyucu olduğunu dolaşan insanlar var, ”dedi Lohan, Chester'a önünde oturuyor.

Chester, ifadesiz bir yüzle pencereden dışarı bakıyordu. Bakışlarında Lizelle ve Lapel bahçede mutlu bir şekilde oynuyorlardı.

Kahkaha ağzından çıkmayacak kadar komik olan neydi?

Gerçekten bir aile gibiydiler ve çok arkadaş canlısıydılar.

"Ve öğrendiğim kadarıyla, genç bayanın satın aldığı tüm lüks eşyaları iade ettiği veya yeniden sattığı söyleniyor." Lohan, Lizelle'nin lüks eşyalarının ikinci el mağazalara döküldüğünü doğrulayan.

Bir kalp değişikliğinden mi kaynaklandığını bilmiyordu ama Lohan, Lizelle'in söylentilerden farklı biri olduğunu düşünüyordu.

Chester, pencerenin dışındaki Lizelle ve Lapel'a bakarak, "Söylentilerden gerçekten farklı," diye mırıldandı.

"İnsanlar o kadar kolay değişmiyor." Ancak Lohan'ın sözlerine bile, Chester şüpheliydi.

Belki büyümüştür?

“… Ya da belki söylentiler şişirildi. Çünkü söylentilerin hepsi yalan ama insanlar sanki doğruymuş gibi konuşuyor. " Lohan gizlice Chester'a baktı ama sessizce pencereden dışarı bakıyordu.

Bahçede eğlenen Lizelle, Lapel ile el ele tutuşarak konağa girdi. Lapel'a bakarken gülümsemesi şeffaftı. Elbette Chester'ın birlikte yaşadığı Lizelle söylentilerden farklıydı.

Kibirli olduğu söyleniyordu ama maddi şeyler için açgözlülüğünü neredeyse hiç görmedim, özellikle de evimde olanlar. İlk görüşmemizde çocuğuna zihinsel tacizde bulunduğundan şüphelenmiştim ama o günden beri buna dair bir iz yoktu. Aksine, Lohan'ın dediği gibi, çocuğa çok dikkatli bakıyor.

Şövalye, dışarı çıktıkları gün bile çocuğu korumak için başı çektiğini söyledi.

Chester, söylentilerin neler yapabileceğini herkesten daha iyi bilen biriydi. Çünkü ilk elden deneyimleyen bir insandı. Yalanlar bile kendilerini tekrar ederlerse gerçek olabilir. Çünkü o da kurbanlardan biriydi.

Hala. Gözün onların üstünde olsun."

Duman olduğunda ateş vardır.

Henüz ona tam olarak güvenmiyorum.

"Evet. Panzehiri takip edeceğim ki mümkün olan en kısa sürede uygulayabilelim. " Lohan, başka birine kolayca güvenemeyen efendisinin koşullarını anladığı için başka bir şey söylemedi.

***

"Şimdi Lapel'ı arayacağım!" Werazel yüksek sesle bağırdı. Konağa daha önce giren iki kişi şimdi saklambaç oynuyorlardı.

"Gizli" Yaka olabildiğince alçak çömeldi. Başını dışarı çıkardı ve uzaktan Lizelle'e baktı.

Werazel onu aramak için koridorda yürüyordu.

"Huck!" Lapel duvara yaslandı, nefesini tuttu ve iki küçük eliyle ağzını kapattı. Parlak kırmızı gözleri yakalanmamayı umarak ciddiydi.

kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin