15

754 61 0
                                    

Öyleyse hoşçakal.

Chester ile pazarın girişine gelen Lizelle, bindiği at arabasına yöneldi.

Chester da başını eğdi ve park ettiği yere doğru yürüdü. İki kişinin varış noktası aynıydı, ama sanki doğalmış gibi, kendi vagonlarında hareket etmeyi düşündüler.

Bu sabah erken saatlerde dışarı çıktığı zamanın aksine, Werazel elinde bir sürü bagajla arabaya bindi.

Acele etmeliydim çünkü bir şeyler satın almakta geciktim.

"Hadi gidelim."

Araba, sürücünün işaretiyle hareket etti.

Ancak, araba düzgün bir şekilde hareket etmeyi bıraktı.

Sonunda rahatlayıp biraz uyuyacağımı düşündüm.

"Neden? Sorun nedir?"

Lizelle arabacı aradı.

Dük'ün arabasında bir sorun var gibi görünüyor.

Dük'ün arabası mı?

Beklenmedik bir durumda, Werazel ince perdeyi kaldırıp pencereye baktı.

"Gerçekten var."

Pencerenin dışında, vagonun önünde duran Duke Chester, bir arabacı ile ciddi bir ifadeyle sohbet ediyordu.

Durum çok yetersizdi ve kaşlarını çatıyordu.

Arabasına ne olduysa, tekerlek kırıldı.

"Leydi Prosier, neden Dük ile geri dönmüyoruz?"

Antrenör tarafından sorulduğunda, Werazel'in yüzünde hoşnutsuzluk ifadesi belirdi.

Bununla birlikte, hem bu araba hem de arabacı Dük'e aitti, bu yüzden onu görmezden gelemezdi.

Hayır hayır.

Haaah. Lizelle içini çekerek ayağa kalktı.

Duke, eve mi gidiyorsun?

Werazel vagon kapısını açıp bağırırken Chester'ın kaşları hafifçe kıvrıldı.

"Konağa gideceksen, bizimle git."

Asil adam yüzünü Werazel'den başka yöne çevirerek, "Her şey yolunda, önce gidin," dedi.

Werazel'in şakağındaki damarı, onun eylemlerini görünce zonkladı, ama kısa süre sonra hiçbir şey olmamış gibi hafifçe gülümsedi.

Sadece bizimle gelin.

Bu zor zamanda gülen kişi birinci sınıftır. Werazel öyle düşünerek tekrar aradı.

"Duke, tekerlek tamamen kırıldı, bu yüzden değiştirilmesi çok zaman alacak."

Arabacı ona doğru başını salladı. Beklenenden daha uzun ertelenecek gibi göründüğü için, Chester endişelendi.

Madenin gelişimi için Senato ile bir toplantı yapıldı.

Geç kalırsam mülklerim hakkında tekrar konuşacakları açıktı.

"Haydi. Gerçekten biraz zaman alacak. "

Bir dakika ve bir saniye israftı, ama buna rağmen görmezden gelmesinin sebebi, kolları kavuşturulmuş gülümseyen o kadındı.

Kibarca konuşurken onu kızdıran kadın yüzünden.

"…Önce ben gideceğim."

Evet efendim, tamir edip sizi takip edeceğim. "

kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin