Vay canına, çiğ tavuk. Hayal bile etmedim. "
Werazel, önden giden Lapel'in peşinden koşarak mırıldandı.Bunun normal bir şey olup olmadığını merak ediyorum ve ben sadece cahilim.
Belki de bu dünyadaki insanlar çiğ yemek yemenin sorun olmadığını düşünüyor. Ancak… bu sığır eti değil, çiğ tavuk *. ”
(* Belki de az pişmiş / orta pişmiş biftekten bahsediyordur?)
Şefin tuttuğu tabağa baktığımda tavuğun kemiksiz bile olmadığını gördüm.
Chester'ın kendine özgü diyetine yine şaşırarak yeşil çimenlere doğru koştu.
Werazel çocuğa baktı ve o kadar koşmaktan yorgun görünmediğini gördü.
Geçenlerde Lapel'da kalırken fark ettiği bir şey vardı.
Beş yaşındaki bir çocuğun fiziksel gücü sonsuzdur.
Lapel'in enerjisi kolayca tüketilebilecek bir şey değildi ve bir süre yorulacak olsa da yine de ayağa kalkıp tekrar koşacak. Merakı da o kadar fazlaydı ki, ilginç bir şey bulduğunda hemen yanına gidip onu sorardı.
Kreş öğretmeni olan arkadaşına göre, çocuğu olan ebeveynler her sabah her sabah savaşa giderler.
O zamanlar sözlerini tam olarak anlamıyordum, ama şimdi neden savaş dendiğini herkesten daha iyi biliyorum.
Lizelle! Hehehehe. "
Lapel, yaralısın! "
Bahsedilen çocuk çimlerde yalan söylüyor ve yuvarlanıyordu.
Gözlerimi bir saniyeliğine uzaklaştırdım ve şimdi yeni bir kaza var.
Lapel'a doğru koştu.
Çimlerin etrafına taşlar yerleştirilmişti ve çizilmesi çok önemli olurdu.
"Hehehe! Eğlenceli!" Birden Lizelle'e doğru yuvarlanan Lapel ayağa fırladı.
Çizik var mı?
"İyiyim!"
Lapel kalbinin sıkıntıda olduğunu bilmeden pırıl pırıl gülümsedi. Lizelle içini çekti ve vücudunu taradı.
Neyse ki yaralanan olmadı. Ancak, bu sabahki yeni kıyafetler artık berbattı. Oynamasını kolaylaştırmak için ona beyaz bir gömlek ve geniş, siyah bir pantolon giydirdi, ama şimdi tamamen çimle kaplıydı, bu yüzden onu bir oyuncak bebek gibi gösteriyordu.
Beyaz elbiseler bile yeşile döndü.
"Eğlencelimiydi?"
"Evet öyle! "
Lizelle, kumaşın içinden geçebileceklerinden endişelendiği için Lapel'in giysilerindeki tüm çimleri titizlikle çıkardı.
"Eğlendiğin sürece sorun yok, ha?"
"Evet!"
Her zaman olduğu gibi, ikisi birbirine baktı ve güldü. Yaka incinmedi ve sadece eğlenmek istedi. Endişeliydi ama sorun değildi. Sadece kirli giysilerini değiştirmesi ve Lapel'in sağlıklı büyümesine izin vermesi gerekiyor.
İstediği tek şey buydu.
Lapel küçük bacaklarını kıpırdattı, hareket etmek istiyordu, kısa süre hareketsiz kalmaya dayanamıyordu.
Lizelle, Lapel'in vücudunu hareket ettirdiğini, tekrar oynamaya devam etmek için can attığını görünce çaresizce gülümsedi ve kolunu bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kötü kadın olmam lazımdı ama şımdı herkes bana köle
Romance#GÜNCEL✨✨Ailesi tüm paralarını savurganlığı ve lüksleri için kullandı ve bir iflas krizi getirdi. Borçlarını nasıl ödeyeceğini bulmaya çalışırken, dükten kayıp bir çocuğu arayan bir broşür buldu. Ödül o kadar çok para ki, borçlarınızı ödedikten sonr...