12.

1.9K 84 2
                                    


Sara i Lorenzo su izašli van i odlučili da odu kod njega kako bi skinuli moktru odeću. Lorenzo je zaboravio jednu stvar, javiti se Izabel. 

- ,,Nemoj da me gledaš." Lorenzo koji ne može da skine košulju zbog bola u leđima jer mu je rana prokrvarila, zaista nije ni obratio pažnju da se Sara koja se nalazi iza njega presvlači.

- ,,Pomozi mi oko ovoga pa ću te rado gledati." kaže dok mu se usne otmu u jedan kratki smeh. Tek tada je Sara spazila da mu je rana prokrvarila. Prišla mu je u vešu, sada nije marila hoće li je gledati ili ne. 

- ,,Vidi, umri mi ovde sada. Je l sam ja tebi rekla da se paziš?"

- ,,Znači, ipak ne želiš da umrem?" skinula mu je košulju koja se zalepila za ranu.

- ,,Boli li te?" 

- ,,Ma kakvi, ja bez razloga psujem sve po redu." kaže ironično.

- ,,Gde mogu da nađem ovde prvu pomoć?"

- ,,Vidi u kupatilu, Bambi je valjda tu ostavila."

- ,,Nije li ti ona valjda čistila ranu?" bila je šokirana.

- ,,Šta fali? Bambi ima zlatne ruke, ništa nisam osetio. Ti si valjda ljuta na mene, oči mi ispadoše od bola kad god dotakneš leđa."

- ,,Pa zovi onda Bambi da ti sredi ranu." rekla je ironično te otišla do kupatila po prvu pomoć koju je lako našla.

- ,,Što si uvređena?"

- ,,Nisam, nego bi toj advokatici bilo pametnije da radi svoj posao, a nama doktorima ostavi da radimo svoj posao." kaže dok mu stavlja hidrogen.

- ,,Pa ja sam je naterao da to uradi, mrzelo me da idem u bolnicu." 

- ,,To je baš za pohlavu." tada je nastala tišina jer Lorenzu nije bilo do pričanja zbog rane, zacrveneo se kao paprika. 

I kada je najzad Sara završila, Lorenzo je mogao disati. Tek tada je progledao, i shvatio da se nije obukla.

- ,,Vidim kako ne želiš da te gledam." kaže pervezno, a ona prevrne očima ,,Trebala sam biti grublja da se opametiš malo. Uzgled, reci mi ko ti je to napravio."

- ,,Sestra." jasno je bilo kao dan da mu se raspoloženje sjebalo posle ovog pitanja.

- ,,Zašto bi to uradila?" Sari je to bilo nenormalno.

- ,,Duga priča. Znaš li sama da upali mašinu za sušenje?" klimnula je glavom u znak da ,,Mašina je je u kupatilu. Ako želiš nek se prvo stvari operu, pa onda osuše. Ona voda je bila prljava."

- ,,Dobićemo neku infekciju." 

- ,,Ja sam navikao i na gore stvari. Sad, šta će biti sa tvojom nežnom kožom videćemo." 

- ,,Plašiš me. Okupaću se ovde kod tebe." Lorenzo se zacerekao.

- ,,Ti si neverovatna."

- ,,Neverovatna sam jer se bojim neke infekcije?" 

- ,,Da." 

- ,,Okej." delovala je pomalo uvređeno. 

- ,,Mislim da ima nekih stvari od Bambi, pa uzmi."

- ,,Neka, uzeću tvoje. Neću da mi počupa svu kosu tvoja ljubomorna bivša." 

- ,,Nije mi bivša. Otkud ti to?"

- ,,Ti ili si slep ili nenormalan. Na kilometre se vidi da te ta devojka voli."

- ,,Ne lupaj gluposti. Ona je odrasla uz mene." 

- ,,Živi u zabludi i dalje."



Proklet *Završena*Where stories live. Discover now