19.

1.9K 64 1
                                    


- ,,Znaš, volela bih da mi ispričaš više o svojoj porodici." kaže dok prolazi rukom kroz njegovu kosu.

- ,,Duga je to priča. Kada budeš živela sa mnom sve će ti biti jasno, neću morati ništa da ti pričam. Sve ćeš videti."

- ,,Pomalo se plašim."

- ,,Čega?"

- ,,Da ti i ja nećemo funkcionisati." Lorenzo ju je uhvatio za ruku koju je držala na njegovom vratu te rekla ,,Ako to misliš zbog mene, nemoj. Ja kada želim da nešto uspe to zaista uspe." Sara se nasmejala.

- ,,Znači želiš da mi uspemo?"

- ,,Zašto bih te ond zaprosio? Da, kad smo kod toga, sutra ćemo se venčati." 

-,,Tako brzo?" bila je u čudu.

- ,,Sutra poslepodne, je l ti to odgovara?" izvadio je telefon iz džepa.

- ,,Onda moram odmah javiti ocu i prijateljima."

- ,,Dobro, ukoliko želiš da oni budu tu za tebe u redu. Odmah prekosutra ujutru idemo za San Severo."

- ,,Sa tobom će mi život biti baš brza vožnja, jel?"

- ,,Hoće, budi sigurna. U San Severu ćeš upoznati moju sestru."

- ,,Imaš sestru?"

- ,,Aurora.. Tačnije Viola." kaže ironično, za njega će ona uvek biti Aurora.

- ,,Ima dva imena?"

- ,,Ne, pravo ime joj je Aurora. Sebi je odabrala neko drugo."

- ,,Moj tata sigurno neće doći." rekla je zamišljeno.

- ,,Ti si mu jedina ćerka, popustiće u jednom trenutku." poslao je poruku Salvadoru da mu sredi venčanje kod matičara za sutra. Uopšte nije sumnjao u njegovu sposobnost, međutim nakon par minuta mu je stigla poruka od njega. Pisalo je Da li se drogiraš, a da ja za to ne znam. Lorenzo se morao nasmejati, odgovorio mu je da mu veruje i da Salvador to sredi.

- ,,Zašto se smeješ?"

- ,,Pitao me Salvador da li se drogiram pošto sam ovako brzo odlučio da se ženim."

- ,,Zaista je ovo ludo." 

- ,,Do sutra imaš fore da odustaneš." Sara je ustala te mu sela u krilo i ljubeći ga u vrat rekla ,,Ipak sam sigurna u svoju odluku." Uzeo ju je u naručje i odneo u sobu..


Sledeće jutra..


Sara je rano otišla kako bi dočekala prijatelje kasnije, kako bi našla određenu haljinu i slično. Lorenzo ne želi da obustavi posao pa će nekoliko njih prepustiti Alehandru. To jutro je za sve njih bilo u žurbi. Sutra kreće za San Severo, biće oženjen do tada sve je to bilo čudno. 

Začula su se vrata i Izabelinu vriskanje. Nakon što je došla do dnevne sobe gde je bio Lorenzo i telefonirao, potrčalamu je u zagrljaj vriskajući od sreće. U međuvremenu je morao ostaviti telefon kako bi sadržao Izabel koja ga je čvrsto grlila i skakutala.

- ,,Bukvalno sam presećna. Naći ćeš i brata, ne mogu da ti opišem koliko sam presrećna zbog tebe." 

- ,,Rekao ti je Salvador? Konačno se i nama dešavaju lepe stvari." 

- ,,Zaspala sam rano sinoć, nije želeo da me budi i bukvalno sam se naljutila na njega zbog toga. Trebao mi je odmah reći. Da dođem i da se radujem sa tobom." nije više bila ljuta, jednostavno ovo je toliko velika stvar da je morala da se raduje.

- ,,Znaš i za Iksa predpostavljam. Ima i još jedna velika stvar. Ženim se za nekoliko sati i samo moja Bambi može da mi bude kuma."

- ,,Sara?" bila je razočarana..

- ,,Da."

- ,,Kako to odjednom.."

- ,,Srećan sam sa njom i to je jedino bitno." 

- ,,Dobro. Nadam se da ćeš biti srećan sa njom." oči su joj se nakupile suzama.

- ,,Bambi, jel ti to plačeš zbog moje ženidbe? Pa ništa se neće promeniti, ješćemo sladoled zajedno, gledati filmove. Ništa se neće promeniti budi sigurna, ti ćeš uvek biti moja Bambi., Najvažnija žena, zajedno sa Aurorom, u mom životu." stavio je svoje ruke na njeo lice te joj je brisao suze.

- ,,A Sara?"

- ,,Pa ona je moja polovina, kako se to već kaže. Stalo mi je do nje, naravno. Za nju bih ubio i umro. Ali za tebe i Auroru bih se vratio iz mrtvih."





Proklet *Završena*Where stories live. Discover now