13.

1.9K 74 1
                                    



Sara je sišla u Lorenzovim stvarima. Izgledala je jako smešno jer joj je sve bilo ogromno. Lorenzo nije mogao da se ne nasmeje i ona se iznervirala te skinula trenerku te ostala samo u dugoj beloj majici.

- ,,Ne smej se, nisam ja kriva što ti nosiš ko zna koliko veći broj nego ja."

- ,,Ne znam ni zašto si uopšte oblačila trenerku, nije hladno u kući." 

- ,,Nemam ništa ispod." objasni.

- ,,Pa dobro je za znati."

- ,,Kako bih te klepila, ali položila sam zakletvu da lečim ljude a ne da ih mučim. Da nemaš ranu, drugačije bismo mi."

- ,,Dobro je po mene u ovom slučaju, onda."

- ,,Lepa ti je kuća uzgled." kaže i dalje gledajući u sitne detalje u kuhinju.

- ,,Jel si gladna? Naručio sam nam hranu."

- ,,Joj, kasno mi je sada da jedem. Šta si naručio?"

 - ,,Tipično, pizzu."

- ,,Ima tu puno kalorija."

- ,,Pa dobro, ti ako nećeš gledaj kako ja jedem." 

- ,,Pa moram da pazim na svoju liniju."

- ,,Kako god." začulo se zvono ,,Stigla je." rekao je te otišao po istu. Saru je zanimalo koliko ima sati te je pogledala na Lorenzov telefon. Na ekranu je stojalo da je imao propuštene pozive od Izabel. Zakolutala je očima te gurnula telefon u stranu. Ubrzo se vratio i Lorenzo sa hranom.

- ,,Jel si stavila stvari da se  suše?"

- ,,Mašina još uvek pere. Posle ću."

- ,,Je l si sigurna da nećeš da jedeš?" 

- ,,Želim biti zgodna." 

- ,,Nećeš dobiti osamdeset kilograma ako pojedeš parče pizze."

- ,,Preskočiću." rekla je te produžila pravo do salona.

- ,,Hoćemo gledati neki film da prođe vreme?"

- ,,Pusti koji želiš."


U međuvremenu, on je završio sa jelom te joj se pridružio. Sara je našla neki horor film te ga pustila.

- ,,Žanr?"

- ,,Horor." kaže ponosno. Sara je bila osoba koja voli horore iako posle ne može da spava noćima.

- ,,Ne bojiš se?" odmahnula je glavom ,,Super jer je moj omiljeni žanr upravo horor."

- ,,Ni ne čudim se." Uvodna scena filma je bila strašna, početak je obećavao da će film biti jako dobar. Lorenzo je tu scenu gledao potpuno opušteno, posle svega što je prošao sigurno mu neće biti problem horor film, dok je Sara zatvorila oči i stavila ruke na uši. 

- ,,Znaš, dobro je da su nas okupali."

- ,,Je l prošla scena?"

- ,,Jeste." tek tada je otvorila oči te mu odgovoila ,,Kako to misliš da je dobro?"

- ,,Ti odlaziš uskoro, možda se nećemo videti više. Neka nam ovo bude oproštajno veče." Sara nije mogla da razmišlja i priča normalno te je jednostavno morala ugasiti film. 

- ,,Stvarno ne mogu."

- ,,Pa Saro, što gasiš film koji si sama birala?" naglasio je da je sama birala. Bilo mu je svejedno, ali uživao je u tome da je pecka.

- ,,Nisam navikla da me zoveš po imenu." nasmeje se blago te sedne pored njega ,,Ne mogu da spavam posle."

- ,,Pa što si pustila onda horor?"

- ,,Nema veze. Pusti film sada. Šta da radimo? Imaš li neku ideju?"

- ,,Idi proveri svoje stvari." zagledao se u svoju i Izabelinu sliku i shvatio je da si ispao obično đubre ostavivši je tamo. Sara je provaril u šta gleda te je uzela ram u svoje ruke.

- ,,Kako ste se vi upoznali?"

- ,,Počeo sam da radim sa Salvadorom, njenim ocem, kada mi je bilo sedamnaest. Njoj je tada bilo tek deset. Šta sam ja pa i bio, dete malo zrelije od nje. Ne znam, naše prijateljstvo se desilo sponatno."

- ,,Može li biti da je ljubav?"

- ,,Ne razumem zašto to non stop potenciraš? Da, volim je, spalio bih svet za nju ali jednostavno ta moja ljubav prema njoj je ljubav prema sestri."

- ,,Hoćeš reći da nema šanse za tebe i nju?" vratila je sliku na mesto te je sela kod njega u krilo.

- ,,Nema i budi sigurna da ni ona ne oseća ništa prema meni." 

- ,,Onda si slobodan."

- ,,Jesam, ali ti odlaziš i loš sam za tebe, kako ti kažeš." podseti je na njene reči.




Proklet *Završena*Where stories live. Discover now