17.

1.7K 69 1
                                    


To veče je Lorenzo proveo razmišljajući ni na kraj pameti mu nije bila Sara, uopšte nije razmišljao o njoj. Razmišljao je o Aurori i Francesu. U San Severu se pojavio neko novi i Lorenzu nije bilo jasno kako je Franceso to dozvolio. Sve to mu je bilo čudno. Salvador je obavljao pozive sa nekim svojim prijateljima pokušavajući da sazna o čemu je reč. Taj neko ide direktno na Francesa, ali Lorenzo ej siguran da to nema veze sa njim već sa Aurorom. Jer Francesova porodica poseduje pola San Severa, nikada nisu imali problema i sada odjednom umiru ljudi i slično.

- ,,I? Ima li šta?" Salvador je seo preko puta njega.

- ,,Ima jedan policajac, mislim da je tvoj brat." Lorenzo je odmah ustao i kleknuo do njega. Ovo je bio ogroman šok za njega, o Aurori je uvek znao nešto ali o bratu ne. 

- ,,Odakle ti to?"

- ,,Zato što i on tebe traži." Lorenzo je ustao te se uhvatio za glavu. Osećao se kao da će mu glava eksplodirati.

- ,,Kako je to moguće? Odakle ti to, kako možeš biti siguran da je baš to Hektor?"

- ,,Hektor je isti kao ti odmalena bio Lorenzo, gde ćeš veći dokaz?"

- ,,Čekaj" nije mogao da sadrži osmeh kao ni suze u čima. Bio je ovo veoma emotivan trenutak za njega koji se ceo svoj život bori da pronađe porodicu ,,Znamo gde je Aurora, velika je mogućnost da ćemo naći i Hektora. Može li biti bolje od ovoga?"

- ,,Ima jedan problem, Hektor tebe ne traži iz razloga jer ste braća." 

- ,,Nego?"

- ,,On je inspektor Lorenzo, imaćemo posla sa policijom."

- ,,Ma nema veze.." i dalje je bio jako srećan što je Hektor živ ,,Ali što je baš policajac morao da postane?" 

- ,,Nije to važno. Možda niste na istoj strani, ali ista krv vam teče venama." Lorenzo ga je zagrlio.

- ,,Ništa ovo ne bi bilo moguće bez tebe." 

- ,,Ne veseli se toliko odmah. Nismo završili priču za San Severu." Lorenzo se tada uozbiljio te seo pored Salvadora.

- ,,Dobro. Šta ima u vezi San Severa?"

- ,,Mislim da je Iks taj koji je u San Severu." sada se Lorenzo osećao kao da su se svi zidovi obrušili na njega. Znao je on ko je Iks, dao je sve od sebe da ga nađe no nije uspeo. I tada je sve bilo jasno. Iks ne želi da Aurora bude srećna. Nema on ništa sa Francesom. Samo želi da se njegova bolesna ideja o sudbini njih troje nikada ne promeni.

- ,,Zar on nije mrtav?"

- ,,Samo po dokumentima. Šta radimo Lorenzo?"

- ,,Idemo u San Severo."




Proklet *Završena*Where stories live. Discover now