Nekoliko sati kasnije
Dve velike vesti je Lorenzo dobio ovo veče. Koliko god ga bolela vest o Iksu, mnogo više je srećan zbog vesti o Hektoru. Nije mogao da spava od uzbuđenja. Zamolio je Salvadora da se pobrine oko Francesa, da on i Aurora neko vreme ne budu daleko od grada. Gledajući vatru koja gori u kamionu i ispijajući svoje omiljeno piće shvatio je koliko mu malo fali da bude srećan čovek. Ali zaista srećan. Još davno je shvatio da će biti srećan samo onda kada bude uz brata i sestru. Kucanje na vratima ga je nateralo da nerado ustane i proveri ko je.
Videvši Saru kako stoji na vratima i smeška se, ono nerado ustajanje je nestalo. Sara mu je odmah potrčala u zagrljaj koji je on oberučke prihvatio. Nije otišla i to je jedino bitno.
- ,,Prvi put sam slušala svoje srce, a ne mozak, ali se ne kajem." Stojali su napolju i nekako Lorenzo se čudno osećao. Saznanje da je Iks navodno živ mu je ledila krv u žilama. Bilo ga je strah grliti voljenu negde gde ga Iks kojim slučajem može videti. Izmakao se od nje te se pomerio kako bi ušla. Iks je ponovo živ, to znači da treba da bude pažljiv i dok diše jer je Iks takav đavo od kojeg se sve može očekivati.
Kada su ušli u kuću sve je bilo lakše. Mogao se opustiti i biti srećan jer je Sara tu.
- ,,Saro, presrećan sam što si tu ali ako je i Migel ovde i dalje.." želeo joj je reći da ga zaista onda ne može spasiti.
- ,,Tata je otišao. Već je u Rimi zasigurno, ne brini."
- ,,Kako to da si ti ostala?"
- ,,Samo sam prestala biti osoba od principa i eto nas." obgrilila ga je ruka te prislonila svoje usne na njegove. Njoj je delovalo kao večnost, međutim Lorenzu je gorelo pod nogama. Nije sada mogao da bude romantičan, uživa u trenutku is lično te je rešio da bude direktan. Ovo je rat i Sara mora biti njegova žena.
- ,,Desilo se dosta toga, i zato ovo ne može da bude neki poseban trenutak i žao mi je što sam ti ja ludak zapao ali.." izdahnuo je te nervozno dodao ,,Hoćeš li da budeš moja žena?"
- ,,Lorenzo, ja jesam uradila ludu stvar ali.."
- ,,Pre nego što išta odgovoriš želim da znaš da sam u ratu trenutno. Idem po osvetu koju ja, moj brat i sestra zaslužujemo više od ičega. Da li si spremna imati takvog muža?"
- ,,Pretpostavljam da bi nam venčanje bilo ubrzo." Lorenzo je klimnuo glavom u znak da ,,Okej, da. Biću luda do kraja."
YOU ARE READING
Proklet *Završena*
RomanceLorenzo je muškarac za kojim se okreću sve žene. On ima sve u životu. Novac, moć, ugled. Međutim on je neko ko se lomi iznutra. On je Antoniev najstariji sin i samim tim je bio svestan svega kada su ga razdvojili od sestre i brata. Odrastao je na ul...