Capitolul 7: Imbold

33 5 5
                                    

       -Avem o problemă, zice Ana stresată, căutând ceva frenetic în geantă.
       Rămân cu bluza pe care urma s-o pun pe umeraș în mână și-mi ridic sprânceana curioasă. După privirea pe care mi-o aruncă Ana realizez că ceva nu e bine.
      -Adică? întreb eu, strângând din reflex bluza în pumni.
      -Nu aici trebuia să ajungem, zice ea, uitându-se în telefon.
      -Cum adică nu aici trebuia să ajungem? întreb, ridicându-mi vocea.
      -Ăia din clasa noastră sunt cazați în altă parte, diriga ne-a transmis locația greșită, zice ea și tastează nervos ceva pe telefon.
      -Tu glumești?! De aia ne-au cerut bani în plus și nu înțelegeau ce facem aici?! zic nervoasă și-mi trântesc bluza pe pat. Așa ceva nu se poate. Mă uit confuză în dulap și nu știu ce să fac. Trebuia să-mi dau seama că ceva nu e ok în momentul în care nu ne-au găsit rezervarea, s-au uitat ciudat la noi și nu au înțeles cu cine eram.
     -Femeie proastă, mormăie Ana și dispare din cameră pe balcon, probabil sunând-o pe dirigă.
     Mă pun pe pat și aștept. Altceva nu mai pot face, din moment ce nu înțeleg cum de s-a produs o greșeală de genul ăsta. Dacă află vreun părinte se va isca un scandal.
     -Diriga a zis că vine ea și rezolvă problema cumva, îmi transmite Ana, punându-se și ea pe pat, cu dracii până în cer. Doamne, o omor pe femeia asta.
      -La dracu cu ea, dacă tot am plătit hai să profităm, zic eu și mă ridic. Eu nu știu de tine, dar mă duc să verific piscina, spun și mă îndrept înspre baie. După ce mi-am pus costumul pe mine și un halat peste, constat că Ana a dispărut din cameră. Nu mă mai consum atât. Diriga a futut-o, ea o rezolvă.
     Vorbind de diavol, diriga se află la recepție, împreună cu Ana, Vlad și Codrin. Îmi văd în continuare de drumul meu, nepăsându-mi. Ea să rezolve problema pe care a cauzat-o.
      Piscina interioară a hotelului e destul de spațioasă, cu un bazin de copii și un jacuzzi. Mă bucur de puținii oameni prezenți, așa că îmi așez telefonul, halatul, șlapii și cheile de la cameră pe un șezlong și intru în piscină, care are apa puțin rece.
      Încep să înot o tură de bazin, nervii dispărând încet. Înotul face minuni, jur. Îmi permite să mă relaxez și să-mi pun gândurile în ordine. Mă bucur de liniștea pe care o am.
      -Hei mica sirenă, face o voce amuzată care-mi atrage atenția.
      -Nici aici nu scap de tine? îl întreb pe Codrin, ieșind din bazin. Acesta îmi analizează corpul pentru scurt timp, înainte să se dea din calea mea.
      -Nu răspundeai la telefon deci a trebuit să vin, zice el, dregându-și vocea. Femeia aia proastă n-a rezolvat mai nimic, dar ne primim o parte din bani înapoi și câțiva la fel de ghinioniști ca noi au făcut aceeași prostie, deci practic ne împărțim în două, zise el și eu îmi dau ochii peste cap.
      -Ce mișto va fi când părinții vor auzi de asta, zic eu sarcastică. Femeia aia e incompetentă, jur. Vlad și Ana? întreb eu, analizându-l pe Codrin, care purta un halat descheiat și un slip.
      -S-au dus la ceva bar, n-am nici cea mai mică idee, zice el, abandonându-și halatul și îndreptându-se înspre saună.
      Mai pierd vremea prin jacuzzi puțin, până mă plictisesc și urc înapoi în cameră. Mă bag în duș și, în mijlocul spălării mele dumnezeiești pe păr, îmi sună telefonul.
     -Alexandra, unde este Ana? întreabă femeia diavolului de pe linia cealaltă.
     -Mănâncă, mint eu cu nerușinare, deși nu-mi pare rău.
     -Transmite-le și la ceilalți să ne vedem la pensiunea unde suntem noi, îți trimit adresa pe mess, zice și-mi închide.
     -Asta s-o crezi tu, să mă sugi, zic eu cu sictir și mă întorc în duș.
     -Cine să te sugă? urlă Codrin de pe partea cealaltă a ușii. Omul îmi testează răbdarea, jur.
     -De unde ai apărut, omul peșterii? urlu și eu înapoi.
     -Păi, știi, când doi oameni se iubesc-
     -Du-te naibii! îi urlu eu și ies din duș. Îi trimit un mesaj lui Ana să se descurce ea cu vrăjitoarea. Când ies din baie, Codrin stă tolănit pe tot patul, butonând plictisit canalele de la televizor.
     -N-ai ceva mai bun de făcut decât să mă urmărești? îl întreb eu, iar el își dă ochii peste cap plictisit.
     -Nu te flata singură, dragă, nu-mi place de tine așa de tare, zice și trântește dramatic telecomanda pe pat, ducându-se pe balcon. Când am ieșit și eu la o țigară, Codrin îmi zâmbește zeflemitor.
    -Draga mea, n-ai ceva mai bun de făcut decât să mă urmărești?
    -Nu te mai da așa de important, zic eu și-mi dau ochii peste cap.

   *Codrin POV*

    Hah. E amuzant s-o văd pe Sara cum se enervează din nimicuri, mai ales știind că eu sunt cauza. Unii oameni se enervează din orice, jur. Controlează-te fetițo!
     Sincer, m-am dus la ea pentru că nimeni altcineva nu merită timpul meu. Plus, nu cunosc pe nimeni și m-aș fi simțit plictisit. De când cu Calypso, totul s-a cam dus pe râpă.
     Vlad e topit după Ana, dar nu vrea să recunoască. El chiar crede că Sara e soluția la toate problemele lui. Păcat că nu vede că pe ea o doare în cur. În plus, nu așa era pariul. Așa că să stea pe jumătatea lui și să mă lase s-o fac pe a mea.
     Știu că nu-mi va fi greu s-o fac pe Sara să se îndrăgostească de mine, mă pricep la ceea ce fac. Dacă eu reușesc, Vlad o combină pe Ana. Deci, într-un fel îi fac un serviciu.
     Am o lună, iar dacă reușesc, primesc 100 de lei. Mi-e puțin milă de ea sincer, dar mai mult o fac pentru Vlad, pentru că fraierul nu vrea de bună voie să facă ceva.
      Îi dau eu un imbold, nu-i problemă.

Jack and Jager Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum