Abicim yanlış anlamayın dilenci değilim ama gönlünüzden koparsa oy verebilir misiniz ahshajdhs 👉👈
🍇🍇🍇
Nihayet sınıfın öğle yemeği vakti geldiğinde Selenle beraber Ezgi'nin koluna girmiş, onu yemekhaneye doğru çekiştiriyorduk.
Eşit ağırlıklardan tanıdığımız birkaç kız yanımızdan geçerken, "Teşekkürler Nisa! Tatlı çok güzeldi." diye laf attıklarında yürümeyi bırakarak durduk.
Kaşlarım havalanırken "Efendim?" dedim. "Ne tatlısı?"
"Üzüm salkımı şeklindeki çikolatalı tatlı. Yemekhanede dağıttırdığın."
"Sahi neden üzüm şeklinde dağıttırdın ki? Anlamı ne?" dedi, gruptan bir diğer kız.
Kal gelmiş şekilde öylece koridorun ortasında durduğumda kız grubu suratıma yanıt ararcasına bakmaya devam etti. Fakat cevap alamayınca kendi aralarında garip garip bakıştılar.
Selen sessizliği bozarak araya girdi.
"Kızlar acelemiz var da şimdilik. Yemek arasında ödevi de yetişirmemiz lazım.. Sonra konuşuruz hep beraber. " Ve biraz öne çıkarak konuşmanın en başında tatlı için teşekkür eden kızın koluna dokundu, sevimli bir şekilde gülümsedi.
"Hem seninkiyle doğum gününde yemeğe çıkmışsınız. Instagramda gördüm. Detayları anlatırsın bize, çook merak ediyorum. "Kızlar konunun değiştiğini fark etmeyerek ya da bozuntuya vermeyerek Selenle birkaç cümle daha konuştuktan sonra afiyet olsun dileklerinde bulunarak yanımızdan uzaklaştılar.
Selen ve Ezgi'ye döndüğümde kendi aralarında bakıştıklarını gördüm.
" O yaptırdı kesin. Dionysos."
Selen kafasını onaylarcasına salladı. "Kara üzüm habbesi eniştem."
"Şarap tanrısı." dedi, Ezgi de kafasını Selenle aynı ritimde sallayarak.
Selen yüzünü buruşturdu. "Deme şöyle. Kulağa havalı geliyor."
"Eniştem diye gezmiyorum en azından etrafta."
"Kızım çiçek böceği alıp istemeye gelecek yakında. Eniştem diyeceğim tabiiki. ''
"Sabah programlarına kafasına kese kağıdı geçirip ismini vermek istemeyen izleyiciler gibi mi gelecek kız istemeye?''
Onlar atışırken okul hırkamın cebinden telefonumu çıkardım.
Nisa: Üzüm şeklinde tatlı?
Anında çevrimiçi oldu.
Dionysos🍇: Yazmanı bekliyordum bende
Dionysos🍇: Tadını beğendin mi?
Nisa: Daha yemedim.
Nisa: Ne diye tüm okula benim adıma tatlı dağıttırdın?
Dionysos🍇: Bir an önce yemekhanenin yolunu tut ve ye o zaman
Dionysos🍇: İzmir bombasının minik üzüm taneleri halinde birleştiğini düşün
Dionysos🍇: Mükemmel
Nisa: Dionysos..
Dionysos🍇: Nisa...
Nisa: Soru sordum yukarıda. Cevaplar mısın?
Dionysos🍇: Bi aşamadık zaten şu soru işaretli cümleleri...
Dionysos🍇: Bilmem Nisa
Dionysos🍇: İnsanların uzunca bir süre sana baktığında akıllarına üzüm* şeklindeki leziz bir tatlı gelsin istedim
Dionysos🍇: Sembolik
Nisa: Hiç gerek yoktu bu gösteriye.
Nisa: Niye böyle şeyler yapıyorsun ya?
Nisa: Niye üzüm diye sorarlarsa ne diyeceğim?
Nisa: Ya da niye dağıttırdın derlerse?
Dionysos🍇: Eski bir tanıdık dersin sevgilim dırırıım
Nisa: Beni zor duruma düşürüyorsun Dionysos.
Dionysos🍇: Üzümleri seviyorum de geç Nisa
Dionysos🍇: Zor duruma düşecek bir şey yok
Dionysos🍇: Neyse şimdi offline olmam gerekiyor
Dionysos🍇: Afiyet olsun güzelim, yerken beni hatırla ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarap Tanrısı | Texting
Short Story"Şarap tanrısı diyorsun ya bana, tanrılara tapılır sanıyordum fakat tanrılar da tapabiliyormuş; güzelliğine, ruhuna tapmam gibi." "Ya tövbe tövbe! Dionysos çarpılacağız sayende! Allahım valla o yazmış, ben sadece okudum." --- Bol lise draması, aşk v...