+5+

93 23 188
                                    

"Soobin!"

Soobin arkasını dönüp kendisine doğru koşan Ye Won'a baktı ve yanına gelmesini bekledi. Ye Won yanına ulaşınca derin nefesler aldı ve konuştu.

"Soobin sen matematik notunu korumaya çalışıyorsun değil mi? Hayalini gerçekleştirmek için?"

"Evet. Neden?"

"Aklıma bir şey geldi. Duymaya hazır mısın?"

"Söyle bakalım."

"Sana matematik çalıştıracağım. Nasıl fikir?"

"Bunu neden yapasın?"

"Çünkü şu andan itibaren çok yakın arkadaşlarız. Tamam mı?"

Soobin kafası karışmış olsa da başıyla onayladı.

"Peki öyle yapalım."

"Harika! Hafta sonu görüşürüz!!"

Ye Won gülümseyip el salladı ve arkadaşlarının yanına koştu. Soobin bir süre arkasından şaşkınca baktıktan sonra arkadaşlarının yanına gitti.

×××

Son ders bedendi ve hoca sınıfı serbest bırakmıştı. Son dersin beden olması kadar harika bir şey varsa o da hocanın sınıfı serbest bırakmasıdır. Ye Won köşede sessizce kitap okuyordu. Soobin ise arkadaşları ile basketbol oynuyordu. Ye Won'un yalnız oturması Soobin'in dikkatini çekmişti. Bir bahaneyle oyunu bırakıp Ye Won'un yanına gitti.

"Ye Won neden yalnızsın?"

Ye Won kitabı kapatıp Soobin'e baktı.

"Sınıfta arkadaşım yok çünkü."

"Ben varım."

"Evet ama kitap okumak dünyadaki en eğlenceli şey."

"Ne? Ye Won affedersin ama eğlence anlayışın berbat. İtiraz yok bugün dışarı çıkıyoruz."

"Ama b-"

"İtiraz yok. Tamam mı?"

Ye Won dudağını büzüp başıyla onayladı. Bunun üzerine Soobin gülümseyip Ye Won'un yanağını sıktı ve arkadaşlarının yanına gitti. İkisinin de farketmediği şey, Ye Won'un yanaklarını kızarması ve kalbinin hızlanmasıydı...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
COPY ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin