+10+

72 17 53
                                    

Sonunda o büyük gün geldi çattı. Bayan Kang her zaman ki sinir bozucu haliyle içeri girip masasına geçmişti.

"Çıtınız çıkmasın yazılıları okuyacağım!"

Zaten sessiz olan sınıfa bunu söylemesi saçmaydı ama bahsettiğimiz kişi Bayan Kang'dı. Sorgulamanın bir anlamı yoktu.

"Choi Ye Won, 94. Yüksek bir puan değil ama yine okul birincisi sensin. Tebrik ederim.Yine de okulca bu halde olmanız beni çok üzüyor."

Arkalardan bir ses yükseldi.

"E hocam sorular uzaydan gelirse durum tabi bu olur."

Başta Soobin ve Ye Won olmak üzere tüm sınıf kim bu yürek yemiş aptal diye etrafa bakınıyordu. Ama Bayan Kang sesin sahibini çoktan bulmuştu. Topuklu ayakkabısını çocuğun kafasına attı ve çocuğu disipline gönderdi ve okumaya devam etti. Sanki Soobin'in gıcığına yapar gibi onun kağıdını sona saklamıştı. Tüm sınıfın kağıdı okunduktan sonra Kadın Soobin'in kağıdını aldı. Soobin bir süre nefesini tutsa da dayanamayıp derin bir nefes aldı.

"Choi Soobin, 73 aldın. Tüm sınıfı okudum haydi derse."

Soobin dünyası başına yıkılmış gibi bakıp kitaplarını çıkardı. Bilmediği şey Ye Won'un onu izlediğiydi.

×××

Teneffüs saati Ye Won Soobin'in yanına geldi.

"Hadi, bahçeye çıkalım."

Arka bahçeye kadar sessizce yürüdükten sonra Soobin konuşmaya başladı.

"Özür dilerim Ye Won ben yeterince iyi yapama-"

"Özür dilemene gerek yok sevgilim."

Ye Won'un gülümsemesine karşı Soobin şaşkınca gözlerini kırpıştırdı.

"Sevgilim?"

"E evet, bana çıkma teklifi ettin, bende kabul ettim."

"Ama puanım seninle sevgili olmayı tutmuyor."

"Ye Won gülüp bankın kenarına oturdu.

"Garip bir tabir... Neyse başını dizime koyarak uzan, olayı anlatayım."

Soobin Ye Won'un dediğini yapınca Ye Won Soobin'in saçlarını okşayıp anlatmaya başladı.

"Seninle ders çalışırken yeterince motive olamadığını farketmiştim. Sınavdan 65 ten düşük almandan korktum ailen açısından. Yani seni motive edecek bir şey arıyordum. Sen çıkma teklifi edince içimdeki bütün sesler ortak bir şekilde evet diye bağırsada hayır dedim, şartlı olarak yani. Amacım seni motive etmekti. Puanın 30 olsaydı bile teklifini kabul edecektim. Bütün çabanı ben gördüm."

Soobin Ye Won'a gülümseyerek baktı.

"O zaman sevgiliyiz?"

"Evet, öyleyiz."

Soobin Ye Won'un kucağından kalkıp yüzüne yaklaşırken onları bir ses durdurdu.

"Tch tch tch çok ayıp, okulda hemde aaaa!"

Soobin Taehyun'a baktı.

"Şöyle bir anda gerçekten önemli bir şey için gelmediysen kafanı kırarım."

Taehyun dudağını ısırdı.

"Annen ve baban... Burada. Sebebini tahmin ediyorsun."

Soobin Ye Won'un yanağına kısa bir öpücük kondurdu.

"Halledip geliyorum."

Koşarak giden Soobin'in arkasından bakan Ye Won ardından Taehyun'a baktı.

"Sorun ne?"

"Ailesi ve meslek seçimi çatışması."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
COPY ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin