+9+

65 17 26
                                    

Soobin okula her zamankinden erken gelip sırasına oturdu ve test kitabını çıkarıp çözmeye çalıştı. Sorular kendisi için fransızcadan farksızdı. O kadar anlamsızdı yani. Ama pes etmeyerek testi bitirdi ve cevap anahtarına baktı. Yanlış sayısı doğru sayısından fazlaydı. Kafaya takmamaya çalıştı daha süre vardı çünkü. Yavaş yavaş sınıf doluyordu. Ye Won içeri girip Soobin'in yanına geldi.

"Yanına oturabilir miyim?"

"Tabi otur buyur."

İlk dersin müzik olması Soobin'in keyfini yerine getirmişti. Bu dersi cidden seviyordu. Konservatuvar okumak istediği için ayrı bir ilgisi vardı derse. Ye Won da bunu bildiği için arada Soobin'in keyifli yüzüne bakıp gülümsüyordu.

×××

Üstün çabalar, Ye Won ile dersler, grupta dalga geçmeler derken sınav tarihi gelmişti ve Soobin heyecandan dudağını ısırıyordu. Hiç bir sınavı kafaya takmazdı ama bu sınav baya önemliydi. Bayan Kang her zaman ki turşu satan suratı ile içeri girip kağıtları dağıttı ve masasına çıktı.

"Çıtınız çıkmasın, hepinizi izliyorum. Hadi başlayın!"

Herkes çözmeye başlamıştı. Yarım saat sonra sınav kağıtları toplandı ve herkes dışarı çıktı. Ye Won arkadaşı Yubin ile sorular hakkında tartışıyordu. Soobin arkadaşlarının yanına gitmişti.

"Sınavım batık benim."

Yeonjun Taehyun'un sözlerine güldü.

"Senin sınavın hep batıktır."

Aralarında gülerek konuşuyorlardı ama sınav güzel geçtiği için değil, stres atabilmek için. Yoksa hepsi anne terliği yiyecekti her şekil. Soobin'in sınavı fena değildi ama 80 çıkar mıydı emin değildi. Zil çalması ile sınıfa girdiler ve Soobin'in merakla bekleyeceği zaman dilimi de başlamış oldu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
COPY ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin