+4+

109 24 44
                                    

Sabah sınıfa Bayan Kang'ın girmesi ile Soobin surat astı. Matematik zaten güzel değildi, bir de ilk ders hiç çekilmiyordu. Bayan Kang masasına geçti ve sınıfı süzdü.

"Çıtınız çıkmasın yazılıları okuyorum."

Soobin'in zaten yerlerde olan morali iyice bozulmuştu. Tüm sınıfın bilmesini istemiyordu ama Bayan Kang sesli okuyacaktı. Zaten en arkada olupta görülmemesine rağmen iyice sıraya gömüldü. Bayan Kang okumaya başlamıştı. Soobin sınıfa göz gezdirirken kendisine bakan Ye Won'u farketti. Bunun üzerine Ye Won gülümsedi ve 'kendine güven' dercesine ağzını oynattı. Bu Soobin'i gülümsetmişti. Omuzlarını dikleştirip dinlemeye devam etti. Ye Won ilginç biriydi ona göre. İnsanların moralini çok iyi düzeltiyordu. Anlayışlıydı. Kopya çektiği için Soobin'e kızmamıştı bile. Soobin dalgınca bunları düşünürken duyduğu ses ile şaşkınca bir Bayan Kang'a bir de Ye Won'a bakmıştı.

"Choi Ye Won 97 aldın. Tebrikler matematik okul birinciliği yine sende."

Soobin şaşkınca sadece başıyla onaylayan Ye Won'a baktı. Kendisi olsa tüm okula yemek ısmarlardı. 'Gerçi kız alışkın yüksek notlara.' diye düşündü Soobin. Normalde yüksek puanlı öğrencilerden hoşlanmazdı, bunun sebebi kıskançlık değil gıcık olmalarıydı, ama Ye Won'a ısınmıştı. O sırada kendi notunu duydu.

"Choi Soobin 74 aldın. Bakıyorum da sonunda bişeyler öğrenmişsin ha?"

Soobin kendisiyle dalga geçen öğretmeni yüzünden yeniden sıraya gömüldüğü sırada bir şey farketti. Onun dikkatini çeken ne arkadaşlarının alaylı bakışları ne de Bayan Kang'ın gına getiren sesiydi. Ye Won, Bayan Kang kendisiyle dalga geçtiğinden beridir Bayan Kang'a soğuk ve sinirli bir şekilde bakıyordu...

COPY ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin