+3+

112 22 44
                                    

Okul çıkışı aniden bastıran yağmur ile Ye Won koşmaya başladı. En sonunda yok üstündeki bir marketin önünde yağmurun dinmesini umarak beklemeye başladı. Yarım saat kadar bekledikten sonra yağmurun dinmeyeceğine ikna olup kendisini yağmurdan koruyan bölgenin dışına çıktı ve yürümeye başladı. Kafasına 1 damla bile Yağmur değmediğini farkedince kafasını yukarı kaldırıp şemsiyeyi gördü. Kafasını yana çevirince de kendisi için şemsiyeyi tutan Soobin'i.

"Merhaba Soobin. Hiç ıslanmayınca farkettim. Teşekkür ederim."

"Rica ederim Ye Won. Bu havada neden şemsiyesizsin? Bu mevsimde ne olacağı belli olmuyor."

"Haklısın. Üstelik muson ikliminin hakim olduğu bir coğrafyadayız. Benim aptallığım."

"Evet tamam anladım çalışkan öğrencisin."

Soobin'in gülmeye başlamasıyla şaka yaptığını fark eden Ye Won rahatlayarak güldü. Bir an kırıldı ya da gıcık oldu diye endişelenmişti. Bunu dile getirince Soobin kaşlarını çattı.

"Neden bundan dolayı kızayım ya da gıcık olayım ki? Başarılı olman güzel bir şey."

"Bazen insanlar öyle olduğunu söylüyorda... Çok bilmiş gibi davrandığımı söylüyorlar."

"Alakası yok Ye Won. Kıskançlıktan öyle davranıyorlar. Bu arada şemsiyesiz evine gidemezsin. Yolu tarif et ben bırakayım."

Hem yürüyüp hem konuşurken Soobin'in söylediği ile Ye Won elini itiraz edecekmiş gibi kaldırdı ama Soobin konuşmasına izin vermeyerek sözlerini sürdürdü.

"Göz göre göre bir hanımefendinin ıslanmasına izin verecek değilim Ye Won. Şemsiyen yok. Hasta olursun."

"Bu kadar centilmen olduğunu bilmiyordum Soobin."

"Çünkü sadece matematik sınavında senden kopya çeken bir adi gördün Ye Won. Bu okula daha bu yıl geldim. Bilmiyor olman normal."

"Neden okul değiştirdin diye sorsam?"

"Ailem yeni işlerinden dolayı şehir değiştirdi. Ondan okulum da değişti."

"Arkadaş edinmede iyisin o zaman? Arkadaş grubunla kırk yıllık dost gibisiniz."

"Burada pek çok akrabamız var. Yeonjun kuzenim zaten. Çocuklarda her yaz tatilinde geldiğimiz için önceden tanışıyorduk işte."

"Ah anladım. Evime vardık Soobin."

"Peki Ye Won. Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz."

Ye Won ıslanmasın diye kendisini binanın kapısına bırakan Soobin'e gülümseyip içeri girdi. Eve girince direkt olarak balkona çıkıp arkası dönük yürüyen Soobin'e baktı. Yaşlı bir teyzenin koluna girmiş karşıdan karşıya geçiyorlardı. Ye Won gördüğü ile gülümsedi ve annesinin seslenişi ile içeri girdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
COPY ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin