"Ye Won! Kızım buraya gel!"
Ye Won sabah annesinin bağırması ile uyanıp oturma odasına gitti. Daha içeri girmeden koltukta oturan Soobin'i görünce odasına koştu ve hazırlanıp odaya gitti. Annesi ikisine bakıp gülümsedi ve Soobin'e döndü.
"Oğlum iyi akıl etmişsin bu dışarı çıkma olayını. Ye Won'un bir kaç kişi hariç hiç arkadaşı yok onlarda Ye Won gibi tüm gün kitaplara gömülüyor. Ye Won'u dışarı çıkardığın için teşekkür ederim. Garip bir şey yaparsa yadırgama, alışık değil dışarıda sevgilisiyle gezmeye, idare et."
"Anne biz sevgili değiliz."
"Nasıl? Soobin o zaman niye dışarı çıkıyorsunuz ki?"
"Ye Won matematik dersime yardım ediyor bende ona böyle teşekkür etmek istedim."
"Hımm anladım. İyi hadi çıkın siz."
Ye Won annesine göz devirdi ve Soobin ile evden çıktı. Annesi gülümsedi.
"Ayy çok yakışıklı çocuk, Ye Won'un aklı varsa kaçırmaz."
×××
"Lunapark mı?"
Soobin gülümsedi.
"Hiç gelmez misin?"
"En son 6 yıl önce geldim sanırım."
"Oha- pardon kötü bir tepki oldu. İnsan 6 yıl boyunca nasıl hiç lunaparka gelmez. İnanamadım."
"Kitaplarım var Soo. Ayrıca insanlar buraya tek gelmez, benim arkadaşlarım da gelmez. O yüzden hiç gelmedim."
"Bundan sonra hep geliriz o halde."
Ye Won kabul etmek istemese de duyduğu cümle ile mutlu olmuştu. Demek ki bundan sonra da Soobin ile dışarı çıkabilirdi. Soobin ise Ye Won'un kendisine Soo demesini güzel bulmuştu. Aniden Soobin Ye Won'a girmesi için kolunu uzattı.
"O halde hadi gidelim?"
Ye Won koluna girmek yerine elini tutup gülümsedi.
"Gidelim."
×××
"Soobin! Dalga geçmeyi kes artık!"
Ye Won kahkahalarla gülen Soobin'e kaşlarını çatıp baksa da kendisi de gülmemek için zor duruyordu.
"Affedersin Ye Won, ama hız treninin içindeyken korktun diye "Bırakın, atlayacağım." diye bağırman çok komikti. Atlarsan bin parçaya ayrılırsın Ye Won."
"Ama korktum işte. İnmek istedim adam şimdi durdurmaz dedin."
"Sende deli rolü yaptın?"
Ye Won hafifçe Soobin'in koluna vurdu.
"O gayet normal bir hareketti."
"Ya tabi tabi."
Ye Won sinsice gülümsedi.
"Hadi gidelim artık. Nasıl olsa matematik dersi yaptığımızda intikamımı alacağım."
Ye Won cümlesinden sonra gülümsedi ve Soobin'i geride bırakıp yürümeye başladı. Soobin ise hala Ye Won'un kendisine Soo demesine takılı kalmıştı. Güzel duruyordu. Soo...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COPY ✅
Fanfiction-Tamamlandı- Choi Soobin matematik sınavında Choi Ye Won'dan kopya çekerken Choi Ye Won'a yakalanmıştı. [ Arin × Soobin ] ©Rika