Pov Chapter sebelumnya...
Selepas membeli keperluan mereka pun pulang.
Maya dengan lajunya mebuka pintu lalu berkata." Hey Mia tengok pho...( Belum sempat menghabis Kan perkataan dia Baru sedar Mia tiada di situ.
Author : Nasib Kau lah nak...
Hehehehe....
"Mana Mia ?" Kata Michael dan Mason ."Entahlah" kata Maya.
End pov..
Mereka tidak mengendahkan walau dimana jua budak Mia tu makan ke tak tidur or mati.
Author : Ye ke?
Maya : Author bla.
Author :😭
bAcK tO sToRy...
Mereka semua pun menuju ke bilik masing² Lalu tidur.
3 : 30 a.m
Mia POV...
Mia yg terasa tidak selesa pun bangkit dari tidur Nya.
" Kenapa dengan aku?" Kata Mia pelik ."Kenapa badan aku tak selesa Kenapa kepala Aku sakit" kata Mia . Lalu dia berfikir mungkin dia hanya tidak cukup rihat dan dia menghempaskan badannya diatas katilnya lalu menutup Mata dan paksa dirinya tidur.
5 : 15 a.m
Mia POV..
Dia terkejut lagi lalu melihat jam.
Dah pukul 5 pagi baik Aku Mandi .5 : 30 a.m
Skip selepas siap Mandi...
Mia memakai baju sekolah dan mencari sedikit Makanan dari peti sejuk rumahnya dan menjumpai jus . Dan dia meminum jus tersebut lalu berjalan ke sekolah..
6 : 30 a.m
Family POV...
"Pukul berapa? " Tanyanya sambil melihat jam, " What!!!6:30
" Dia pun berlari ke bilik abangnya lalu mengetuk pintu dan membuka..Author : Guess What dia nampak abangnya dah siap Mandi and berbaju sekolah..
"Kenapa tak kejut adik!" Kata Maya sambil terjerit-jerit ." Aku dah kejut tapi Kau tak nak bangun" kata Michael ringkas....
Maya pun berlari ke bilik Nya dan bersiap-siap lalu turun...
Soalan Biasa pun dituju.
"Mana Mia ?" Kata Mason. "Entah " jawapan sama pun keluar Dari mulut Maya."Dah Pergi kejut makhluk jahanam tu." Kata Michael dan mawa.
Maya pun berjalan menaikki tangga .
Sampai dibilik Mia .
"Woi , setan bangun " dan melihat sekeliling bilik tiada langsung kelibat yg dipanggil setan tu.
Author : Maknanya kaulah setan..
😂😂😂Warning!!!
( Wajib baca )
Cerita ni memang Ada kata² jahat² sikit sorry kalau Ada yg tak suka.
And please jangan kecam Aku sebagai Author bersalah kalau Ada yg tak puas hati Please jangan kecam..
####
Okay sampai situ dulu..
Tangan nak cabut dah nieJangan lupa
Follow me
Vote ⭐
Comments ✍️✍️✍️
And share story ni.Thanks for all readers..
For reed my story...
YOU ARE READING
Hargai aku selagi hidup~
FanfictionMengisahkan seorang budak perempuan yang dibenci oleh keluarga dan rakan² sekolahnya. Apakah nasib gadis ini lanjut pada ceritanya😃 Mula tulis~15/2/2021 Tamat tulis~23/3/2021