Di rumah Adam ....
'Ape yg Mia tengah buat' fikir Adam kerana bosan.
Author : Baru balik sekolah dah fikir girlfriend dia.
"Adam, Mari makan" panggil ibunya."Baik ibu" kata Adam
Adam pun dengan segera pergi ke meja makan yg terletak di ruangan dapur rumahnya.
"Macam mana sekolah?" Tanya ibunya."Okey je" kata Adam.
"Anak ayah Ada kawan tak kat sekolah tu" Tanya ayahnya Pula."Mestilah Ada , Adam kan handsome lagikan bergaya.Author be like: 😛
"Amboi banyak cakap dahlah makan Makanan tu dah nak sejuk" kata ibunya menyampuk.
"Baik ibu" kata Adam .Di tempat Mia .
Mia pun berfikir mahu ke kedai untuk membeli sedikit Makanan untuknya.
Skip siap Beli barangnya.
Dia pun makan disebuah bangku ditaman lalu pulang.
Di rumah Mia .
"Mia oh Mia, mana Kau" panggil mason sambil terjerit-jerit."Ape jerit² ni" marah mawa si isteri.
"Mana Mia?" Mana lah mama tahu. *TIBA²*"Mia dah balik" kata Mia dengan gembiranya."Balik pun anak bertuah ni" kata ayahnya." Kenapa ayah Ada sesuatu ke?" Tanya Mia."Mestilah Ada , pergi basuh kereta nanti Aku nak guna" kata mason .
"Baik ayah" kata Mia akur."Dan jangan panggil Aku ayah Kau" kata mason."Habis tu" Tanya Mia."Panggil Aku tuan" kata ayahnya yg membuat Mia marah.
"Kenapa Saya tak boleh panggil Kau ayah ape Salah Mia kat semua org" kata Mia lalu mengalirlah air mata nya."Kau tak payah nak buat drama kat sini" kata ayahnya itu. Dan diikuti gelak tawa 3 beranak tu.....~~~~~~~~
I guess sampai situ dulu selamat membaca kepada para readers.Macam Biasa jangan lupa
Follow me
Vote ⭐ banyak²
Comments ✍️✍️✍️
And share story ni.Thanks for following me.
Untuk orang yg tak following Aku lagi diminta follow ye .
Good bye every one
~~~~~~~~~~~~~~~~
Semoga sihat walafiat...
YOU ARE READING
Hargai aku selagi hidup~
FanfictionMengisahkan seorang budak perempuan yang dibenci oleh keluarga dan rakan² sekolahnya. Apakah nasib gadis ini lanjut pada ceritanya😃 Mula tulis~15/2/2021 Tamat tulis~23/3/2021