Mia POV 🍂
Sekarang waktu hidup aku dah singkat Aku nak tulis sesuatu...
Author : Lalu membuka diary milik Nya 🌸
24/3/2016 KHAMIS
Author : Ape yg Mia tulis akan didedah Kan kemudian~
SKIP WAKTU PULANG PENGHUNI RUMAH MIA
"Penatnya sekolah" kata Maya. "Dahlah bosan" kata Michael pula. "Ape lah anak² aku ni" kata Mason / Mawa.
Selepas Maya melihat sekeliling~
"Wah ada orang bangunlah ingatkan dah tertanam tadi" kata Maya. "Tak guna jugak kau hidup lagi pun Kau tu hodoh , busuk , tak cantik" kata Michael. "Baik mati je sibuk nak hidup" kata Mason. "Baik mati je aman sikit rumah dan hati orang² kat sini" kata Mawa sambil tertawa-tawa diikuti ayah , kakak dan abang Mia.
"Okay it's fine , permintaan korang akan terkabul Menjadi benar , korang mintak Aku mati Kan okay tunggu berberapa hari je lagi" kata Mia ( Dalam hati )
Dan meniggalkan kawasan tersebut lalu menuju ke bilik nya.Selepas terhentinya gelak tawa anak beranak tersebut mereka sedar akan tapak kaki yg berlumuran darah itu kelihatan baru.
"Mia lukis ape pulak ni dahlah kat lantai" kata Mawa lalu Membersihkannya Semasa Membersihkan lukisan tersebut/tapak kaki darah Mia itu mawa terbau sesuatu yg berbau darah lalu mencari punca bau dan ternyata datang dari baldi air mop itu dan mengetahui itu ialah darah lalu merasa takut.
Cepat² Mawa membersih Kotoran tersebut...•••••••••••••••••••••••••••••••••••
××××××××××××××××××××××××
Macam biasa jangan lupa 💜Follow me
Vote ⭐
Comments ✍️✍️✍️
Thanks redears ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Hargai aku selagi hidup~
FanficMengisahkan seorang budak perempuan yang dibenci oleh keluarga dan rakan² sekolahnya. Apakah nasib gadis ini lanjut pada ceritanya😃 Mula tulis~15/2/2021 Tamat tulis~23/3/2021