/"Karol : Caro? Caro Nerede?"\
Agus : Ekmek almaya gitmiştir. Ya salak mısınız? Kızı kaçırmış.
Rugge : Offf.
Karol : Ben Caro'yu bulmadan rahat etmem.
Der ve ayağa kalkar.
Valu : Valla bende geleceğim.
Derken kazan dairesinden bir çığlık duyulur.
Karol : Hı bu Caro'nun sesi. Ben gidiyorum. Var mısınız?
Der ve elini uzatır.
Rugge : Sonuna kadar.
Valu : Her zaman.
Mich : Belki.
Agus : Ekmek dürüm varsa varım. (Kafa dengim sjsjsj.)
Karol : Ne kadar sizi salak bulsam da hadi gidelim.
Der ve giderler.
Kazan dairesinin kapısını yavaşça açarlar.
İçeriden ayak sesleri geliyordur. Hafifte rüzgar sesi vardır.
(Uuuuuu sjsjjsjs.)
Işıklar kapalıdır.
Rugge : Şarteller nerede?
Mich : Nereye koyduysan ordadır. Karol : Şişt sessiz. Der ve eli şarteli bulur ve ışıkları açar. Sandalye üzerine çıkıp kendini asmış bir adam vardır. Caro yerde baygın şekilde, elinde ip vardır. Valu : Allahım diğer tarafa gidiyorum. Karol : Caro! Der ve yanına gider. Rugge : Ne yani adamı mı asmış? Karol ve Valu : Caro yapmaz öyle şey. Agus yutkunur. Agus : Bu kız beni de keser. Sonra birden Caro uyanır. Mich : Aha ikinci hortlak. Rugge : Caro iyi misin? Caro : İyiyim. Sadece biraz başım ağrıyor. Mich asılı olan adamı göstererek : Bunu sen mi yaptın? Caro elindeki ipe bakar. Caro : Hayır ben yapmış olamam. Bir anda bayıldım. Hatırlamıyorum. Mich : Off neyse... Işıklar geri gider. Rugge : Aha sıçtık. Buyrun. Işıklar açılır. Etrafta eli bıçaklı iki adam onlara doğru geliyordur. Valu çığlık atar. Rugge : Kızlar arkamızda durun. Agus : Ay ben dürümden vazgeçtim. Mich : Buradan çıkalım. Ben sana dürümleri yedireceğim. Karol Caro'ya Kaş göz yapar. Sonra adamlara dalarlar. Ruggegil hayretle *Valu'yu demiyorum bile ;)* kızları izliyordur. Adamlar bir türlü gebermiyordur. Karol en sonunda bıçağı alıp ikisine de geçirir. Sonra korkuyla elindeki bıçağı yere düşürür. Rugge : Karol iyi misin? Karol : Hayır katil oldum. Bunu yaptım. Hayır. Rugge : Sakin ol birtanem. Mich : Kız deliriyor yardım edin. Caro Karol'a ilaçlarını verir. Karol bir zaman sonra kendine gelir. Valu : Of ne trajidi. Hadi çıkalım artık buradan. Rugge : Gelmişken çıkış var mı diye bakalım. Boşa gelmemiş oluruz. Sonra kontrol ederler. Mich : Yok anam yok. Bunların sonu yok. Ev işi desen sohbet desen bunların sonu var ama bu lanet yerin sonu yok. Okey? (Iyi boş yaptın Mich.) Rugge : Şive yapma kardeşim olmuyor. Neyse... Çıkalım burdan der ve çıkarlar. Bir sınıfa girerler. Sıralara otururlar. Karol : Sizce saat kaç olmuştur? Rugge saate bakar. Rugge : Ooo saat sabahın 5'i. Hadi uyuyalım. Karol esner. Karol : Aynen. Ama nöbet tutalım sırayla. Valu : Ben uyuyacağım. Mich : Valla bende. Rugge : Ben uyumayabilirim. Karol : Bende. Olanlardan sonra gözüme uyku girmez. Caro ve Agus çoktan uyumuştur. Valu ve Mich de uyumuştur. Karol ve Rugge sessizlerdir. Rugge sessizliği bozar. Rugge : İyi misin? Karol : Sence? Rugge : Anladım. Çok saçma bir soru oldu. Üzülme sakın. Ben varım. Karol : O yüzden Üzgünüm zaten. Rugge : İki dakika laf sokmadan duramayacak mısın? Karol : Senle ne yapılır ki? Rugge : Bilmem der ve sırıtır. Sonra Karol'a yaklaşmaya başlar. Karol : Hey yapmaman gerektiğini biliyorsun. Rugge : Biliyorum ama sana da karşı koyamıyorum. Der ve öper. Karol ayrılır. Karol : Hadi Rugge. Senin de uykum var uyu. Rugge : Seni yalnız bırakmam. Der ve elini tutar. Karol gülümser. Rugge : Aaa ilk defa. Karol : Boş yapma çay yap. Sonra ikisi de uyuyakalırlar. Birbirlerine sarılırlar. ^Karol^ Gözlerimi açtığımda rahat bir yerde yatıyordum. Uyandığımda Rugge'nin üstünde olduğumu anladım. Anlamamla kalkmaya çalıştım. Ama Rugge o kadar sıkı sarılmıştı ki bırakmıyordu. Karol sessizce : Rugge! Bırak la. Rugge : Ya sende bir dur ya. Ne güzel bedenini hissetmek. Karol : Ne diyon lan mal? Rugge : Ya diyorum ki seni seviyorum. Karol : La onu anladık zaten. Bırak artık. Rugge : Ya olmaz. Karol : BIRAK! Hepsi bir anda sıçrar. Mich sıradan aşağı düşer ve kafasını masaya çarpar. Mich : Amanın Amanın! Agus : Ne alarmı olm? Alarım Alarım deyip duruyorsun. Rugge bir yandan hortlar. Karol sıradan aşağı düşer. Karol : La bırak dedim de bu kadar pis bırakacağını düşünmemiştim. Caro : La böyle mal mal uyanacağımı hiç sanmıyordum. Valu : Karol! Benle gelsene! Karol : Ya zaten Belim ağrıdı ne diyorsun? Valu Karol'un kolundan tutup dışarı çıkarır. Valu : La daha ben Mich'in elini tutmadım. Siz ne ara? Karol : Biz ne ara? Bende anlamadım. Rugge gelir. Rugge : Ne konuşuyorsunuz? Der ve sırıtır. Valu : Sanane olm. (Enişte baldız kavgaları 2021. Sjjsjsjs.) Rugge : Ya bu canım eniştem diyor mal diyor. Bir anlamadım gitti. Valu : Senin anlamadığın çok şey var. Hangisinden bahsediyorsun? Rugge : Sadece senin dilinden anlamıyorum. Hangi dil? Hayvanca? Valu : Benim dilimi anlayan az insan var. Bunu sadece beyni olanlar anlayabilir. Rugge : Beynimin olduğunu göstermek için seni anlamama gerek yok. Ben görüntümle yakıyorum. Karol : Offf görüntü önemli değil. Adam olman önemli. Unutma karakter parayla alınmıyor. Der ve Valu'nun elinden tutup sınıfa götürür. (Karol sonunda girdi Rugge'ye aferin. Sjsjsjsj.) Rugge öyle orada kala kalmıştır. Valu : Sağol kanka. Orada kalmıştım yoksa. Karol : Ne diyorsun sen olm? Ben kankam için canımdan vazgeçerim ki canımdan bile sevdiğim adama laf söyledim. Üzülmüş müdür? :( Rugge gelip arkadan sarılır. Rugge : Hayır Üzülmedim. Bana ne kadar soğuk davransanda beni sevdiğini biliyorum. Karol : Yiaaa der der ve sarılır. Valu gülümser. Mich arkadan gelir ve Valu'nun elini tutar. Valu şaşırır. Mich'e bakar. Mich : Benle gel. Der ve giderler. Valu : Noldu? Mich : Valu sanırım ben bir kızdan hoşlanıyorum. Valu : Ya bırak ya. Kesin diğer kızlara da bunu söyleyerek kabul etmişsindir. O kızı da üzme. Mich : Bak. Bu his bir başka. Bilmiyorum. Hep onu düşünüyorum. Kalbim daha hızlanıyor. Saçmalıyorum. Olur olmaz gülüyorum. Valu şaşırır. Valu : Sen ciddi ciddi abayı yakmışsın. Peki kim bu kız? Mich : Cidden öğrenmek istiyor musun? Valu : Sen bilirsin. De deme sorun değil. Mich : O kız... derken birden lise sallanmaya başlar. Valu'nun üzerine bir dolap düşecekken Mich onu kurtarır. Mich'in sırtına dolaptaki parçalanan bir tabak batar. Valu : Mich! Mich! Iyi misin? Al şunu. Der ve üstündeki ceketi çıkarıp kanayan yere baskı yapar. Mich : Aaaa. Teşekkür ederim. Uff. Valu : Çok mu acıyor? Mich gülümser. Mich : Sen varken acımıyor. Valu : Ben derken... Valu'yu öper. Valu da bir süre sonra karşılık verir. (Sallantı kesildi bu arada ve bizim Ruggegile bir şey olmadı.) Mich ayrılır. Mich : Seni seviyorum. Valu şaşırır ve sevinir. Valu : Biliyor musun? Sanırım bende seni seviyorum. Der ve sarılır. Mich : Aaa yaram. Valu : Ay çok acıdı mı? Mich : Hayır. Hahaha. Şaka yapmıştım. Valu : Ya Mich ya. Of. Der Der ve kalkar. Hadi gel. Diğerlerinin yanından ayrılmayalım. O sırada ışıklar gider ve geri gelir. Caro çığlık atar. Mich : Çabuk! Der ve giderler. Valu : Noldu? Caro iyi misin? Caro : Ben iyiyim. Ağu yok. Rugge : Nereye gitti bu? Karol : Of Yaman öf. Bırak onları ne suçları var? Of. Rugge : Ona boyun eğme. Ne olursa olsun çıkacağız. Agus'un acı ile inleme sesi lisede yankı yapar. Caro hızlıca sesin geldiği yere koşar. Diğerleri de arkasından gelir.
Caro : Agus!?Devam edecek...
ARKADAŞLAR SINIR KOYMUŞTUM. DOLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORDUM ZATEN. ÇOĞU KİŞİ HAYALET OKUYUCU IŞTE. INSANLARIN HIKAYELERINI, VERDİĞİ EMEKLERI OKUYUP GEÇİYORSUNUZ. SEVDİYSENİZ SADECE BIR YILDIZA TIKLAMANIZ GEREKİYOR. YORUM YAPINCA ELEŞTİRİNCE SOHBET ORTAMI OLUYOR YA DA SEVIP SEVMEDIGINIZI BILEBILIYORUZ. NEDEN SIZE BUNLAR BU KADAR ZOR GELIYOR? ANLAMIYORUM CIDDEN. SIZ BILIRSINIZ. BENI DESTEKLEYEN ARKADAŞLARA DA TEŞEKKÜR EDIYORUM.
Hikayede en sevdiğiniz karakter kim? Benim Agus. Sjsjsj.
Yorumlara...Mucukkkkkkk😘
Almak isteyenler için. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sınırlar~ [TAMAMLANDI]
Mystery / ThrillerGenç öğrenciler liseden mezun olur ve mezuniyet partisine giderler. Başlarına gelecek şeylerden habersizdirler...