^Karol^ Akşama doğru arkadaşlarımın evine gidiyordum.
Çünkü bugün lise mezuniyet partisi vardı. Eve geldim. Valu kapıyı açtı. Valu : Kız sen nerede kaldın? Daha makyaj, saç, ooo... Valu'ya daha bir Merhaba diyemeden beni içeri çekti. Hemen odaya çıkardı. Üstüme bir sürü elbise atmaya başladı. Arasından bir tanesini seçtim. Rengi çok güzeldi. Masmavi bir elbiseydi. Altına beyaz çizmeler. Kırmızı bir Ruj ve at kuyruğu. Tam benlikti. Valu da üzerine siyah bir deri elbise. Altına siyah botlar. Siyah Ruj ve açık saç. Caro da mutfaktaymış. Bize hazırladığı yemekleri yerken o da giyindi. Üstüne kırmızı bir tuvalet. Kahverengi bir Ruj. Kahverengi bir çizme. Örgülü bir saç. Biz böyle hazırlandık ve liseye doğru yürümeye başladık. Okula geldiğimizde herkes bize bakıyordu. Yanıma bir kaç erkek geldi. Elini uzattı. Sonra birden Rugge geldi. Rugge : Eee arkadaşlar benle bir gelseniz diyorum. Der ve giderler. Valu : Ooo Rugge şimdi hepsini pataklayacak benden demesi. Karol : Off banane ya. Umrumda bile değil. Neyse... Yanlarına Mich gelir. Mich : Eee merhaba ben Mich. Valu : Eee bende Valu. Bunlarda arkadaşlarım Karol ve Carolina. Mich : Ha evet yengeyi tanıyoruz. Karol : Ben mi? Mich : Evet. Canımız yengemiz yani. Karol : Yarabbi ya. Ne yengesi kardeşim? Git anana yenge de. Serefsize bak. Caro : Aynen ya bir git. Valu : Ya kızlar öyle demeyin. Ne güzel işte. Lisede hiç arkadaş edinemedik bari parti de edinelim. Caro : Biz Bize yetmiyor muyuz? Hıh küstüm sana. Mich : Rahatsızlık verdiysem gideyim. Karol : Evet. Evet git. Valu : Aa kızlar ayıp. Yok Michcim sen kal yani. Sıkıntı yok. Karol Valu'yu dürterek : Ne ayak Valu? Valu : Yok ya öylesine. Karol : Öyle olsun bakalım. Valu : Allahım bir de inanmıyor ya. Agus ve Rugge ellerini çırparak gelirler. Agus : Merhaba. Ben Agus. Karol : Aaa evet seni tanıyorum. Agus : Ben seni tanıyorum da sen beni nerden tanıyorsun? Seher : Bizim ahırdan tanıyorum. Agus : Aaa yenge ayıp ama. Rugge : İstediğini der oğlum. Şunun şurasında yengen. Karol : Hasbin allah. Rugge bak bu konuları konuştuk. Bitti. Nokta. Rugge : Hiçte bile ben bitti demeden bitmez. Valu : Yaaaa sende hem aldatıyorsun hem de geri istiyorsun. Bu kız senin oyuncağın mı? Geri bas. Rugge : Ya ben kimseyi aldatmadım. Olayı yanlış biliyorsunuz. Karol : Üf sus ben bildiğimi biliyorum zaten. Rugge tam konuşacakken Karol Rugge'nin ayağına basıp yanından geçip gider. Caro da arkasından gider.
Valu : Eee Michcim biz sonra konuşuruz ya. Mich : Olur olur. Hatta buda telefon numaram. Istedigin zaman ararsın. Valu gülümseyerek yanlarından ayrılır. Kızların yanına gider. Kendine bir tokat atar. Valu : Kızım kendine gel. Karol : Allahım ya kız kaç senedir kimseyi dövmüyordu. Kendini dövmeye başladı. Valu : Ya ama çok yakışıklı değil mi? Karol : Bak kanka. Hiç güvenilir bir tip değil. Kim bilir kaç kıza yavşamışdır. Valu : Yavşamayan erkekte kalmadı ama yani. Karol : Kaldı kaldı da ben teptim. Valu : Aldattı diyordun. Karol : Aslında aldatmamıştı. Eski sevgilim beni tehdit etti. Valu : Ne?! Herkes onlara bakar. Valu : Lan senin sevgilin mi vardı? Ve bana söylemedin. Parti de olmasaydık var ya. Karol : Hiç söz edilecek bir konu değil ya. Zaten sadece 5 gün birlikte olduk. Psikopat biriymiş. Bilmiyordum. Şimdi de başıma musallat oldu. Valu : Ya hâlâ seni takip ediyorsa?
Yakında devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sınırlar~ [TAMAMLANDI]
Mystery / ThrillerGenç öğrenciler liseden mezun olur ve mezuniyet partisine giderler. Başlarına gelecek şeylerden habersizdirler...