Karol : Bilmiyorum olabilir. Ama Rugge'den uzak durmalıyım yoksa olan olur. Mich, Rugge ve Suga kızların yanlarına gider. Mich : Niye bağırdın Valu? Valu : Yok bir şey. Arada geliyorlar da. Mich : Ha anladım. Bazen bana da geliyorlar. Baksana ne çok ortak yönümüz var. Valu içinden : Kızım biraz mesafe. Aynen biraz mesafe. Dışından : Hahaha çok komik. Neyse... Eee enişte sen nasılsın der ve ağzını kapatır. Karol Valu'ya kızgın kızgın bakıyordur. Rugge : Daha demin saydırıyordun şimdi canım eniştem. Maşallah. Sonunda doğruyu anladınız. Valu : Yani bir takım şeyler öğrendik de boş ver şimdi. Neyse ben içecek alacağım. Başka isteyen var mı? Mich : Bende geliyim. Valu : Tamam. Karol bir şey istiyor musunuz? Karol : Allah ne verdiyse kanka. Rugge sırıtır. Rugge : Allah sana beni vermiş haberin yok. Herkes : Oooo... Karol içinden : Ya ne tatlı bu çocuk. Dışından : Hı Allah sana da beyin vermiş ama anlamamışsın sanırım. Rugge : Bana seni verince onu unutmuşumdur. Karol : Neyse... Valu : Laf sokma hastalık haline geldi sanırım. Ben gidiyorum. Mich ile gidip içecek alırlar. Karol : Ya canım çok Karaoke yapmak istedi şu an. Rugge : Benle birlikte şarkı söylemek ister misiniz hanımefendi? Karol : Olabilir. Der ve birlikte sahneye çıkarlar. "Every day" adlı şarkıyı söylerler. (Medya da var.) Caro : Ya çok tatlılar. Favori çiftim. Birden ışıklar kapanır. Karol : Noluyor ya? Rugge : Tamam. Sakin ol. Yanımda güvendesin. Birden ışıklar geri açılır. Valu ve Mich gelirler. Valu : Noldu öyle ya? Karol : Bende anlamadım. Rugge : Belki de elektrik kesintisi olmuştur. Çok takmayın. Agus : Yani öyledir bencede. İçeceklerini alırlar. Valu : Kim Cup cake ister? Caro : Hastasıyım. Agus : Aaa cidden mi? Bende çok severim. Caro : Aaa öyle mi? Ben Cup cake olsaydım senden soğurdum. Agus Rugge'yi dürterek : Oğlum bak Karol bunu da kendine benzetmiş. Ya iki kız görüyoruz. Onu da salın ya. Rugge : Oğlum yengene bir daha her hangi bir sözcükte bulunursan hazırladığım tabuta sen girersin. Anladın? Agus yutkunur. Agus : Anladım abi. Rugge güler. Rugge : La oğlum şaka yapıyorum. Agus : La azda altıma sıçıyordum.
*Neyse işte.* Dans ederler. Şarkı söylerler. Yemek yerler. Sonra slow bir müzik çalmaya başlar. Karol ve Rugge çok fazla içmişlerdir. Valu, Mich, Agus ve Caro çok anlaşamasalar da beraber konuşuyorlardır. (Başka bir yerde.) ^Karol^ Başım dönüyordu. Tam düşecekken belimde bir el hissettim. Kafamı kaldırdığım da bu kişinin Rugge olduğunu gördüm. Gözlerinde kayboluyordum. Sonra birden dudağıma yapıştı. Delicesine öpüşüyorduk. Elini bedenimde dolaştırırken saçları ile oynuyordum. Sonra birden içeri bir gaz salındı. Bütün insanlar kaçışmaya başladı. Biz arkada kalmıştık. Sonra kapılar kapandı. Rugge elimden tutup beni başka bir odaya götürmeye çalışırken çoktan gazı içimize çekmiştik bile... (Yani sıçtık sjjsjsjs)CANLAR HİKAYE NASIL GİDİYOR?
DİĞER BÖLÜMLER KORKU VE GERILIM ICERECEK.
+13
AMA 10 YAŞ VE ÜZERİ DE OLUR.
UMARIM ALTINIZA SIÇMAZSINIZ.
SJJSJSJSJSJS.
SIZI SEVİYORUM.
NisaYaman05
by_Dracula_
AsladaYldrm
Bu bebişleri takip edin.
😊
💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sınırlar~ [TAMAMLANDI]
Misterio / SuspensoGenç öğrenciler liseden mezun olur ve mezuniyet partisine giderler. Başlarına gelecek şeylerden habersizdirler...