Revertis Fortis

3 1 0
                                    

Ráno mě po tvářích pohladily paprsky slunce. Porozhlédla jsem se po pokoji Lewander a Parvati pořád spali. Není divu oni dvě nejsou zrovna ranní ptáčata. Jen já a moje nejlepší kamarádka Hermiona jsme byly vzhůru. Mia se  snažila vyhrabat z postele a nemohla si odpustit pousmátí nad mými rozcuchanými vlasy. Očima jsem jí naznačila, aby si přisedla ke mně na postel a rozčesala mi moje tmavé vlasy. Mia jen přikývla a snažila se mi je rozčesat. Když mi Mia upravila vlasy a já ty její taky, tak jsme se šly upravit do koupelny, kde jsme se nalíčily a vyčistily zuby. Následně jsme se převlékly do školní uniformy a probudily jsme co nejšetrněji Parvati a Lewander. Ještě, že existuje sarkasmus. Na snídani jsme dostali rozvrhy od ředitelky naší koleje.

"To si dělají srandu skoro všechny hodiny máme se zmijozelem" vychrlila jsem to na Miu ještě než si rozvh dostatečně pročetla.

"A navíc dneska s nima máme první hodinu lektvary" doplnila mě Mia.

"Měli bychom už jít aby jsme to stihly" Mia jen přikývla a vydali jsme se do učebny Lektvarů.

S Hermionou jsme si sedli vedle sebe a čekaly až začne hodina. Do třídy vtrhl Severus Snape a pohlédl na celou učebnu.

"Tento zasedací pořádek se mi zcela nelíbí, proto si sednete tak jak já vyberu bude to vždy zmijozel-nebelvír" řekl na jeden nádech.

"První školní den a už mám toho plné zuby." oznámila jsem Hermioně, která se na mě koukla se strachem v očích.

Na každé hodině vždycky sedíme spolu a teď tomu má být jinak? No to snad ne. Jenže s tím nic neudělám, a tak jsem radši poslouchala s kým budu muset ztrpět tento rok v lavici.

"Pan Pucey se slečnou Grangerovou prosím sedněte si támhle" ukázal na levou stranu učebny.

"Pan Malfoy se slečnou Swannovou sedněte si vedle slečny Parkinsonové a pana Weasleyho"
očima se zadíval do lavice na pravé straně učebny.

"U Merlinových vousů to mám strpět rok vedle Malfoye a navíc na opačné straně učebny než Hermiona." zamumlala jsem si pro sebe.

S Malfoyem jsme usedli do lavice a já jsem se podívala po Hermioně se kterou jsme si prohodily lítostivé pohledy. Vlastně mi ani tolik nevadilo sedět s Malfoyem spíš mi vadilo, že nemám poblíž Hermionu.

Pohled Draco:
Poté co mně a Swannové Snape rozkázal si sednout spolu jsem byl vlastně rád aspoň mám šanci se jí omluvit a hlavně Swannová je chytrá, takže když jsme spolu ve dvojici nebudu mít špatné známky.

Pohled Elizabeth:
"Nalistujte si stranu patnáct"nakázal Snape.

"Omamný lektvar?" tázá se udiveně Malfoy.

"Jak vidíš tak jo" odpovím.

"Běž pro přísady já to tady zatím připravím." rozkážu mu. Malfoy přikývne a jde pro přísady.

Po hodině lektvarů jsme měli dvouhodinovku obrany proti černé magii s Alastorem Moodym a zmijozelem.
Hodina se blíží ke konci zbývá už jen patnáct minut.

"Teorii už máme napsanou, takže jdeme na pár soubojů. Dvojice určím sám tak aby byli silově vyváženi." oznámil Moody.

"Harry Potter a Draco Malfoy a hned poté Elizabeth Swannová a Blaise Zabini."

"No super" špitla jsem si pro sebe.

Stála jsem vedle Hermiony se kterou jsme se se zájmem koukaly na souboj Harryho a Draca.

"Vítěz je Harry Potter" prohlásil Moody.

"Bylo to vyrovnaný nebyl tak špatný jak jsem si myslel." řekl Harry a my jsme se s udivením koukly na Harryho.

"Eliz už jsi na řadě" drkne do mě Mia.

S velkou nechutí jsem vystoupila na plochu, kde se odehrává souboj.

Postavili jsme se čelem k sobě pozdravili jsme se hůlkami otočili jsme se ( a jako vždy na tři kroky v rytmu za společného počítaní se máme dostavit na místa a na čtvrtou dobu se znovu otočit čelem k sobě a vypustit kouzlo)

"1..2..revertis fortis" vysloví Blaise a kouzlo mě odhodí do dálky, kde se o kamennou zeď bouchnu do hlavy a pak už vidím jen černo.

Pohled Draco:

Zrovna se bavím s Pansy o novém koštěti který si plánuji koupit, když v tom slyším jak jeden z mých přátel vysloví kouzlo a Elizabeth tím odhodí přímo na kamennou zeď.

"Okamžitě odneste slečnu Swannovou na ošetřovnu. A vy chlapče počkejte před učebnou a půjdeme spolu k Brumbálovi."

"U Salazara Zmijozela co si to udělal?!" odchytím si ho společně s Pansy po hodině.

"Nechápu proč si to udělal sice to je jen Nebelvírka, ale i tak tohle si přehnal." řekne nafoukaná a věčně nespokojená Pansy.

"Neměla se tak chovat." odvětí Blaise.

"U Merlinových vousů co ti provedla, že si jí musel udělat tohle?" zeptám se ho.

"Už mě nebaví jak je tak nejoblíbenější u učitelů a taky našich vrstevníků. Ona si to nezaslouží je to Nebelvírka. A vůbec co se staráš nikdy si se s ní nebavil a teď se jí zastáváš? Není to trochu divný a nebo by se našemu a Zmijozelskému princi líbila Nebelvírka?" zeptal se a však neočekával odpověď a odešel čekat před učebnu na učitele.

Nevěřil jsem svým uším. On na ní žárlí nebo co?

Milovat nepřítele (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat