O tři roky později
Letos jedu do Bradavic pohádaná s rodiči. Důvod? Je to kvůli tomu, že nesouhlasím se vším co provádí světlá strana. Ačkoliv rodiče si stojí za tím, že cokoliv co světlá strana provede je vždy správně já si však pevně stojím za svým.......
Stojím na nádraží King's Cross a snažím se najít Hermionu a zbytek zlatého tria. Po chvíli to vzdám a radši jdu do vlaku hledat volné kupé. Žádné jsem zatím nenašla. Hledala jsem dál a našla jsem kupé, ve kterém seděl nějaký zmijozel. Bohužel jsem mu neviděla do tváře.
"No super, takže celou cestu do Bradavic budu sedět s nějakým nafoukaným zmijozelem." řekla jsem si pro sebe.
Nakonec jsem vstoupila do kupé a padl na mě zvláštní pohled Draca Malfoye. Hned jsem poznala, že ho něco trápí. Snažil se to zakrýt, ale moc se mu nedařilo.
"Máš tu volno?".
"Jo mám" odpověděl otráveně.
V tuhle chvíli mi bylo jedno, že to je Malfoy, s kterým se ignoruju už odprvního ročníku, a tak jsem se na něj s lítostivým pohledem koukala.
"Co se stalo Malfoyi?" vyhrkla jsem na něj.
"To není tvoje starost Swannová" odpověděl mi s naštvaným obličejem.
"Kdyby to nebyla moje starost tak se tě neptám. Nechci totiž celou cestu sedět s pocitem, že tě něco žere aniž bych věděla co."
Zmijozel se na mě podívá a chvilku váha jestli mi to má opravdu říct, ale asi poznal, že se jen tak nevzdám dokud to nebudu vědět.
"No dobře Swannová, ale jestli to někomu vyslepičíš tak zažiješ peklo. Pohádal jsem se s rodiči. Ale pochybuju, že zrovna ty víš jaké to je vypadáš jako dcera slušňačka bez vlastního názoru na svět." odpoví mi upřímně.
"Narozdíl od tebe Malfoyi, tak se umím dobře přetvařovat. A jestli si myslíš, že jsem dcera slušňačka bez vlastního názoru, tak si na omylu. Taky jsem se pohádala s rodiči a to dost ošklivě." hned co jsem to dořekla tak mi po tváři stekla osamocená slza.
Zbytek cesty jsme ani nedutali nejspíše ho to zaskočilo.
Draco:
Poté co mi Elizabeth sdělila, že se pohádala s rodiči jsem se cítil mizerně. Abych situaci ještě nezhoršil tak jsem raději mlčel. Zbytek cesty jsem přemýšlel nad tím jestli se mám Swannové omluvit za své chování. Po bohaté večeři jsem ulehl do postele a došel k tomu, že se Eli- ehm teda Swannové omluvím.Elizabeth:
Bradavický express zastavil v Prasinkách a všichni kromě prváků jsme čekali na kočár tažený testrály. Na večeři jsem konečně potkala mé přátele, kteří se mi několikrát omluvili za to, že na mě nepočkali na nádraží. Po vydatné večeři jsem si udělala hygienu a usnula s myšlenkami na Malfoye.
ČTEŠ
Milovat nepřítele (POZASTAVENO)
FanfictionMladá čarodějka musí čelit svému nepříteli, ale po čase se to zvrtne a dopadne to úplně jinak. Příběh je poupravený a jsou tu vymyšlené postavy, ale jinak všechny práva náleží J.K.Rowlingové.