Elizabeth:
Ráno jsem se probudila nalepená na cizím těle. Zjistila jsem, že to je Draco, který na mě už nějakou chvíli kouká. Hned se mi do tváří nahrnula červená barva a začala jsem se nehorázně stydět.
"Dobré ráno" promluvil Draco s ranním chraplákem.
"Dobré" odpověděla jsem.
"Draco, jestli jsem tě takhle objímala celou noc, tak se moc omlouvám nechtě-" přerušil mě Zmijozel.
"Nevadilo mi to, ale měli bychom se připravit na snídani, protože nám dnes řeknou co včera chystali." řekne a vylézá s postele.
"Vždyť už jdu" odseknu a upravím si hábit.
Na snídani jsem si sedla vedle Freda a George a naproti Ginny. Hermiona Harry a Ron na mě celou snídani házeli vražedné pohledy. Bylo mi to líto, ale co můžu dělat.
"Ticho prosím." zmocní se slova Brumbál.
"Jak jste si jistě všimli včera bylo zrušeno vyučování 4. ročníku a výše. Bylo to, kvůli projektu, který jsem s pomocí profesorů a profesorek vymyslel. Jmenuje se Mezikolejní vztahy. Jedná se o to, že rozdělíme do skupinek pár studentů, kde musí být studenti aspoň ze dvou kolejí. Studenti už rozdělené do skupinek máme. Ale ještě než začne profesorka Mcgonagallová vyjmenovávat poprosil bych, aby 3. ročníky a níže se připravily na normální výuku." dokončil svou myšlenku ředitel.
"První skupinka je po čtyřech Ron Weasley, Lenka Láskorádová, Gregory Goyle a Seamus Finnigan. Další skupinka po čtyřech Harry Potter, Fred Weasley, George Weasley a Cho Changová. Další skupinka po pěti Hermiona Grangerová, Elizabeth Swannová, Draco Malfoy, Blaise Zabini a Pansy Parkinsonová. Další........." prohlásí profesorka.
"Takhle to bude po dobu jednoho týdne. V těchto skupinkách budete trávit co nejvíce času, takže se vám na jeden týden ruší vyučování a máte povolené procházky do Prasinek. Doufám, že se tímto projektem zlepší mezikolejní vztahy. Děkuji za váš volný čas. Můžete odejít." dořekne Brumbál.
U Merlina to mám být ve skupině s Blaisem, kvůli kterému jsem byla na ošetřovně tři dny a s bývalou nejlepší kamarádkou Hermionou? Aspoň, že tam je Draco a Pansy jinak bych to asi nedala.
"No lepší to fakt být nemohlo." přišel za mnou Draco.
"Jsem zvědavá, jak to tam zvládneme prohlásím.
"Tak to jsem taky zvědavá." přidá se Pansy a chytne nás oba kolem ramen.
"A co ty tu děláš?" zeptá se Draco.
"No nechci nic říkat, ale máme trávit co nejvíce času jako skupinka a další dva členové právě přicházejí." dořekne Pansy.
"Čau lidi" pozdraví Blaise, ale nikdo mu neodpoví.
"Ahoj" pozdraví nás Hermiona, ale tu pozdraví jen Pansy.
"Čauky" řekne s flirtujícím úšklebkem na rtech. Pansy je bi a takový typ holek jako je Hermiona jí přitahují.
Hermiona na ní nervózně pohlédne a začne se červenat.
"Tak co podnikneme zeptá se odhodlaně Blaise.
"Mohli bychom jít do kniho-" nedořekne Hermiona.
Všichni kromě Pansy řeknou sborově ne.
"Notak lidi proč nechcete do knihovny?" zeptá se Pansy.
"Je to tam nudný a hlavně dneska se mi učit nechce." řeknu.
"Souhlasím" přidá se ke mně Draco zatím co Hermiona mě pomalu vraždí pohledem.
ČTEŠ
Milovat nepřítele (POZASTAVENO)
FanficMladá čarodějka musí čelit svému nepříteli, ale po čase se to zvrtne a dopadne to úplně jinak. Příběh je poupravený a jsou tu vymyšlené postavy, ale jinak všechny práva náleží J.K.Rowlingové.