Oké ik ga een brief schrijven, of zou ik dat toch maar niet doen? Ik weet het echt niet meer. Ik wil hier gewoon weg...
Ik wil hier niet leven... Ik wil men excuses aanbiedden aan Kris. Ik heb me echt slecht gedragen tegenover haar...
Oké dus ... KLOP! KLOP! Ja? Mag ik al terug binnen? Ja! Waarom moest ik je nu even laten?
Je moet me helpen? Oké en waarmee? Met hier te ontsnappen? Ow...Oei..Oké? Wil je helpen?
Oké ik doe het omdat jij het bent hé. Ooh jij bent echt de beste. Ik weet het. Oké wat is ons plan? Weet jij iets? Nog niet direct.
Haa oké ik denk ook wel even mee. ...Oh ik weet niet direct iets. Ik heb hier 5 ramen en er zijn 3 ramen waar een camera op gericht is.
Dus klim ik langs een raam waar geen camera is he? Is da wel een goed idee? Of in het weekend mocht ik naar huis. Ja?
Awel dan zeg ik toch gewoon da ik naar huis ga tijdens het weekend en dan ga ik gewoon weg hier en dan blijf ik hier ook weg is da ni goe?
Ja maar naar waar ga je dan, want bij je ouders kan je niet terecht en ik denk da Kris ook niet met open armen er zal staan hé?
Ja dat is ook waar... Mag ik bij jou dan blijven? Of niet? Waarom niet? Ja ik weet niet . Dus het mag dan? Ja natuurlijk.
Jij bent echt de beste! Ik hou van je. Ik ook van jou hoor liefje. Oké dus morgen naar "huis" en dan ga ik naar Kris mij verontschuldigen.
Ja en daarna... wat ga je dan doen? Naar jou komen en men leven vrij doorbrengen bij jou thuis. Oké ja maar wat doen we nu dan?
Aah mijn koffers maken natuurlijk hé. Ah ja oké, ik help je wel even. Dankje. ... KLOP! KLOP! Ja? Hallo...!
Wat zijn jullie aan het doen? Ik ga vanaf morgen elke wekend naar huis. Ah oké en wat heeft jou dan van gedacht doen veranderen?
Eigelijk niets of niemand ik wil het zelf en ik heb ook ingezien dat ik verkeerd bezig was. Ah dat is tof om te horen. Ik ga je papieren dan maar in orden brengen. Dat je naar huis mag tijdens het weekend. Dank u. Dat is graag gedaan hoor. En wie komt je halen of hoe ga je naar huis?
Mijn vriend hier gaat me naar huis brengen. Oké, En om hoelaat zou je dan willen vertrekken morgen? Rond 8 uur 's morgens als dat zou gaan?
Ja hoor dat gaat, maar ik ga jullie laten doen dan dan. Oké. ... Amai die heeft niets door dat is goed.
Ja maar doe maar wat door dan als je naar huis wil. Jaja. Oké probeer alles in één valies te steken dan valt het minder op he. Ja dat is waar.
1 DAG LATER:
Opstaan liefje, ik ben al klaar hoor. Ja nog even. Nee nu opstaan ik wil hier weg hoor. Marian leg je gewoon nog even neer op je bed het is nog maar ...10u... WOW we zijn al 2uur te laat. Ja snap je nu waarom ik wil dat je opstond? Ik ben al wakker van 6 uur hoor. Ja ik ben bijna klaar hoor!
Oké. Ik Ben klaar. Oké nu naar de infobalie en dan nieuw leven beginnen! Ja maar stil sevens hoort iemand ons . Ja en dan?
JE LEEST
Marianes verschrikkelijke zelfmoordverhaal
Teen FictionMarian is een meisje uit Belgie en heeft familie uit Italie. Ze heeft wat problemen met haar ouders, vrienden en haarzelf. Het gaat van kwaat naar erger. Zou ze haar nog kunnen redden of niet?