Oké iedereen komen eten in de refter...
Oké smakelijk eten iedereen, maar eerst wil ik jullie even voorstellen aan iemand nieuw. Dit is marian ze is Italiaans/Nederlands van identiteit maar ze spreekt nederlands. Ze heeft nog geen vrienden of vriendinetjes. Dus als jullie willen, maak eens kennis met haar. Oké smakelijk iedereen.
EEN PAAR UUR LATER:
Marian?! Ja? Er is hier iemand voor jou. Iemand voor mij? Ja hoor. Wie is dat dan? Een zekere Alex ofzo. ??? La..la..laat hem maar komen naar men kamer. Oké. Hey,ik ben het Alex de jongen die met je BFF was. Hoe is het dan al gedaan? Ja hoor. Maar hoe weet jij dat ik hier ben?
Een grote liefde weet dat. Hoe bedoel je? Ja eigelijk ben ik verliefd op jou en niet op kris. Ik ben ook verliefd op jou. Kris was altijd over haar eigen bezig.
Zei ze echt nooit iets over mij?Jawel maar dat was allemaal slecht over jou en ik weet dat jij niet zo bent. Oh zo lief. Ja dat weet ik en daarom ben ik hier en ik blijf hier bij jou. Maar maar ik ben gek crazy noem maar op. Dat is niet waar jij bent niet gek. Dus jij blijft hier echt omdat jij van me houdt en dat jij niet zonder mij kunt? Ja en ik wil nooit meer weg van je. Maar eigelijk wil ik hier niet leven ik voel me hier niet in men vel, niet op men plaats. Maar waarom ben je hier dan? Ik was volgens mijn ouders niet hun kind. Huh? Ja dat is een lang verhaal. Ah maar seg wat een mooi uitzicht heb je hier!? Ja en als ik later dood ben is iedereen blij. HOOOOOW WAT!!!?? Wat? Ja je zij iets over dood en blij? ??? Ja wat ben je van plan? Niets hoor. Oké maar nu blijf ik zeker hier bij jou. Ik hou te veel van jou je mag niet dood!!! Ja dat zal wel dat je van me houdt, dat is zo als alle andere die zeggen ook dat ze van me houden maar dat is niet zo!
Maar ik meen het echt waar ik zou zelfs zelfmoord plegen als je ooit zou sterven, dan blijf ik altijd bij jou. Echt waar??? Ja. Ik dacht dat je niet verliefd op me was, maar dus wel. Zou jij het zelfde doen voor mij? Welk? Zelfmoord plegen. Ja natuurlijk ik kan ni zonder jou. Maar ik kan zo niet verder leven...
Waarom niet? Ik heb geen vrienden of familie ik heb niet alleen jou, ik snap niet dat je op me verliefd bent ik ben iemand dat niet mag leven, ik ben gewoon een rot kind ik ben je niet waart!!! Maar wil je me even Laten alstublief? Oké... Dag. Dag. AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!! Ik ben een grote dikke idioot. Ik moet hier gewoon weg raken en dan maak ik me zelf af! Oké, even een blad nemen voor alles op te schrijven.
JE LEEST
Marianes verschrikkelijke zelfmoordverhaal
Genç KurguMarian is een meisje uit Belgie en heeft familie uit Italie. Ze heeft wat problemen met haar ouders, vrienden en haarzelf. Het gaat van kwaat naar erger. Zou ze haar nog kunnen redden of niet?