Hoofdstuk7: Geheim

34 0 0
                                    

5MAANDEN LATER:

Liefje, ik voel me al een paar weken echt niet goed, ik heb al een hele tijd buikpijn... Anders zullen we eens naar de dokter gaan. Ja, ik zal straks even langs de dokter gaan. Oké, maar dan kan ik niet mee met je, ik moet gaan werken. Oké, dan zal ik alleen gaan. Oké, maar ik moet nu echt wel vertrekken naar men werk, laat iets weten als je meer weet? Ja, zal ik doen.

BIJ DE DOKTER:

Dag mevrouw, met wat kan ik je helpen? Dag dokter, ik heb al een paar weken last aan men buik en voel me misselijk. Ah oké, ik zal er eens naar kijken...ja ik zal bloed moeten trekken. Oké, en waneer weet je de uitslag? Binnen enkele dagen. Oké, laat je dan nog iets weten? Ja hoor. Oké, bedankt tot dan.

ENKELE DAEN LATER:

Trriing... Een goede morgen, spreek ik met Marian? Ja daar spreekt u mee. Ik heb je resultaten. Ah ja, en? Je bent zwanger. Nee, dat kan niet... En toch is het zo mevrouw. Ja, bedankt. Daag. Daag...hoe moet ik dat nu uitleggen aan Axel... Liefje ik ben thuis. Ja. En heb je al meer nieuws? Ja. En wat is het nu? Gewoon een buikgriep. Ah oké.

3MAANDEN LATER:

Wat is er met je? Niets ik voel me gewoon niet goed. Ja dat zie ik, je bent wel wat bijgekomen hoor. Als je er iets tegen hebt ga dan weg hé... Oei, sorry ik wou je niet boos maken. Nee ik sorry, ik moet zo niet reageren. Het geeft niet. Liefje? Ja? Ik moet je iets zeggen. Ja? Ik ben niet bijgekomen alle ja jawel...ik...ik ben zwanger. Wat?! Ja toen ik buikpijn had dan was ik toch naar de dokter geweest? Ja? En de dokter had bloed genomen en ze zei dat ik zwanger was...nu ben ik al 3 maanden zwanger... Waarom loog je tegen me toen? Ik wist niet hoe je ging reageren... Ja en je dacht zeker 'ik zwijg dan weet hij het niet' komaan seg doe eens even normaal! Dat heb je mis hoor! Sorry...laat me gewoon even nadenken... Ik ga voor een paar nachten dan wel naar Kris slapen. Ja doe maar!

1MAAND LATER:

Marian, ik wil geen kind, nu nog niet. Waarom? Ik ben 19 en jij nog maar 16, we zijn nog jong, ik maak het uit, sorry maar zo kan het niet verder hoor... Ja laat mij maar alleen achter met ons kind... Dat is niet ons kind...dat is u kind... Ik ben al weg... Ja loop maar weg, echt volwassen hoor. Met jou vallt niet te praten.


Marianes verschrikkelijke zelfmoordverhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu