Hoofdstuk1: Ik heb problemen met men ouders en de liefde

170 1 2
                                    

Ik ben Mariane, en ik ben verliefd op een jongen die heet Alex

Hij is heel mooi en groot hij heeft donkerbruin haar en mooie heldere blauwe ogen. Maar er is een probleem ik weet niet of Alex op mij verliefd is.

Ik moet gewoon afwachten tot hij naar mij komt en vraagt of ik met heb een stelletje wil worden. Maar... dat kan lang duren. Maar ik wacht wel. Ineens hoorde ik 'hey hallo zegen'. Ik wist direct wie het was, het was Alex. Ik draai me om en wie zag ik bij hem staan. Mijn beste vriendin Kris.

Ik dacht dat het zullen vrienden zijn. Maar niet dus, ik zag ze met elkaar kussen. Mijn beste vriendin kwam naar me toe gelopen en zei tegen me 'Heb je het nieuws al gehoort'? En ik antwoord daar op 'nee wat is er dan'? Ik heb een vriendje. Euh, iedereen heeft dat, ik heb een vriendin, jouw.

Nee ik heb een liefje, zijn naam is Alex en hij heeft donkerbruin haar en helder blauwe ogen. Heel men wereld storten in. Natuurlijk ziet een beste vriendin dat haar vriendin niet blij is. Dus vraagt Kris wat er is met me. Er is niets hoor. Waarom kijk je dan zo...euh boos of verdrietig? Ik ben niet boos of verdrietig. Haa oké, als er iets is ik luister naar je hé. trrriiing!!! Ik moet weg zei Kris. Oké daag..., ga maar naar mijn lief dat jij hebt afgepakt... Ja Marian wat is er? Ik heb niets gezegt...wat een geluk dat ze niets gehoord heeft en dat ze weg is.

Eindelijk in de klas...ik hoop dat ze straks niet weer naar mij komt voor te zagen... Marian!? Marian!? Heu euh ja wat is er? Wat scheelt er met jouw? Niets hoor mevrouw... Waarom antwoord je dan niet? Sorry wat was de vraag? hoe je vakantie geweest is? Goed hoor mevrouw. En jij... Pfh...ik haat school.

Trrriiing!!! Oké iedereen naar buiten het is speeltijd!! Ooo nee daar is Kris weer. hey! Moet jij niet bij u Alexke zijn? Oei wat is er met je? Niets hoor. Waarom doe je dan zo gemeen? Ik doe toch niet gemeen. Haa nee waarom zeg je dan 'Moet jij niet bij u Alexke zijn'? Ooo gewoon. Oké, als jij niets zegt...dag dan hoor. Ja ga maar. Ik zal wel proberen dat Alex van mij wordt. Wat zei je? Niets hoor ga maar verder. Oké. Ik krijg je nog wel hoor je bent nu echt niet meer mijn vriendin. Trrriing! Eindelijk terug naar de klas. Sevens naar huis pfh...niet weer naar het gezaag van mijn ouders luisteren... Marian sluit is mooi aan in de rij alstublieft. Jaja sorry hoor...waarom heeft iedereen toch iets tegen mij?

TERUG IN DE KLAS:

Oké iedereen pakt zijn agenda? Ooh Alex. Marian luister! Ja hoor mevrouw.

DIE AVOND:

Wat een dag seg...ik ga gewoon nooit meer naar school. Mijn ouders gaan toch ook niet naar school. Ik blijf gewoon op mijn kamer en ik verzin een plan.

DINGDONG!!

Awel, waar zijn u sleutels of kan je zelf de deur niet open doen?Jawel maar... Wat maar?! Naar binnen! Oké oké ik ben al weg seg. Ik ga naar boven. Ja dan zien we u niet meer. Wij moeten nog is praten van moeder tot dochter hé. Ik kom alleen uit mijn kamer voor te eten en drinken. En voor u ?school. zelfs dan kom ik niet uit mijn kamer, dus vergeet het.

DE VOLGENDE DAG

Marianes verschrikkelijke zelfmoordverhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu