5MAANDEN LATER:
Waarom heeft Axel me toc alleen achter gelaten met ons kindje, ik wou nu ook nog geen moeder zijn, net zoals dat hij nog geen vader wil zijn. Ik kan bij niemand te recht. Ja bij Kris misschien maar ik wil niet dat ze weet dat ik zwanger ben.
EEN HALFUUR LATER:
AAAAH!!!!
Ik denk dat het kindje gaat komen. Ik neem gewoon al men spullen mee en ik ben hier weg.
...
Ik ga gewoon naar ergens waar niemand mij kan horen en zien.
AAAAH!!!! men buik doet meer en meer pijn...
EEN PAAR MINUTEN LATER:
NEE!!! men water is gebroken... Wat moet ik nu doen.... Ik sta op het punt van bevallen in een bos en ik wou nu nog geen kinderen, ik had het kindje gewoon niet mogen bijhouden...
AAAAAH!!!!
EEN HALFUUR LATER:
Komaan nog even... AAAAH
Ooh wat een wondertje. Het is een meisje.
Maar wat moet ik nu met haar, ik kan niet voor haar zorgen.
Misschien moet ik haar gewoon voor de deur van men ouders gaan leggen, zij kunnen haar misschien opvoeden. Want als ik haar opvoet is het misschien ook zo een dom kind als ik en doet ze misschien de zelfde fouten.
Ik wikkel haar gewoon in men trui en ga haar voor de deur bij men ouders leggen en ik bel aan en loop dan zo rap mogelijk weg.
DING DONG!!!!
Schat doe jij even open? Oké. .... Het is een baby... Schat eens normaal dat kan toch niet. En toch is het zo hoor. Wacht ik kom kijken, hoe kan dat nu... en zo te zien is het ook maar net geboren het hangt nog vol boed. Wat gaan we nu doen? We zullen er mee naar de politie gaan ik weet niet wat we er anders mee kunnen doen. Ja misschien is dat het beste.
BIJ DE POLITIE:
Met wat kan ik jullie helpen? Wel, we hebben juist een baby gevonden voor onze deur. Er werd aangebeld men man opent de deur en hij heeft deze baby voor de deur gevonden. En was er dan iemand bij of heeft u iemand zien weglopen of? Nee ik heb niemand gezien. Ja we zullen er mee naar het ziekenhuis gaan laat jullie gegevens maar achter dan kunnen we contact opnemen met jullie als we meer weten. Oké dank u. Graag gedaan.
JE LEEST
Marianes verschrikkelijke zelfmoordverhaal
Novela JuvenilMarian is een meisje uit Belgie en heeft familie uit Italie. Ze heeft wat problemen met haar ouders, vrienden en haarzelf. Het gaat van kwaat naar erger. Zou ze haar nog kunnen redden of niet?