Глава 1 - Здравейте ! :)

279 10 0
                                    

здравейте , за първи път пиша история надявам се поне един човек да я прочете :) приемам обиди , критики , хвалби , всичко

Всичко започва през 1998 година , когато прекрасната Елизабет на кратко Бети се роди. От тогава нещата не вървят добре , още щом '' бащата'' на Бети разбира за нея , той иска развод от нейната майка. Така момиченцето е отгледано от майка си Джесика и по-големия си брат Алекс. Щом тя навършва 5 ѝ е открита астма , трудно лечима , но те правят всичко възможно да овладеят пристъпите ѝ и да може тя да живее като нормално момиче. В крайна сметка успяват , като изключим , че тя е принудена да живее с инхалотора в чантата си . Тя порасва в малко провинциално градче близо до Калифорния с най-добрата си приятелка Стефани. Родителите на Стефани умират при катастрофа , затова Джесика се грижи за нея , като за свое дете. Когато Бети навършва 11 всичко се оплита...

2009 година
гледната точка на Бет :
- ЕЛИЗАААБЕТ ! ДОВЛЕЧИ СЕ ТУК ! -- само чувайки гласа на брат ми , вече откачам. Някой ден ще го пребия тоя идиот, само малко да заякна и той да се смали с 20 см
- Слииизааам ! 5 минути още - отвърнах сънено от леглото , когато усетих че нещо се просна на краката ми , о , това беше мързела Стеф
- Мили момичета слизайте , имам важна новина - бях учудена , но подканена да сляза в кунхята от звънливия глас на мама , пуфтенето на Стеф и брат ми и великолепния аромат на палачинки ..какво ли щяха да ми съобщават в ..оу 11 часа на обяд .. бях си поспала бая. Станах и се погледнах в огледалото ..както всяка 11 годишна със Стеф бяхме 1.55см слаби и руси ..

Слязох долу и ...

Един объркан тийн животWhere stories live. Discover now