Bölüm 3

42 2 0
                                    

Uyandım her yer karanlık saatime baktım gecenin üçü ama sabah sanıyorum aşk böyle bişey galiba. Geri yatıyorum uyuyamıyorum sabaha kadar yatakta dönüyorum sonra bir kaç ses duyuyorum. Revirden geliyor gidip bakınca çok şaşırıyorum bir adam yeni misafirimizi öldürmeye çalışıyor hemen gidiyorum adamı çekip naptığını soruyorum beni itiyor düşüyotum elime geçen ilk şeyi kafasına geçiriyorum bayıldı galiba gidip bakıyorum ölmüş o sırada kızda kalkmış olanları izliyor ona bakına biraz korkuyor ve neker olup bittiğini soruyor her şeyi anlatıyorum teşekkür ediyor. Bu cesedi nabıcaz diye soruyor denize atalım diyorum ve kaldırıp denize atıyoruz. Bana tekrar teşekkür ediyor rica ederim diyip revirden çıkıyorum. Yatağıma gidiyorum uzanıyorum bu sefer uyuyabiliyorum.  Çok uzun süre uyumuşum kalktığımda kendimi savaşta buluyorum hemen başlıyorum savaşa bağırıyorum çağırıyorum bu savaş çok zor gemimiz çok hasar aldı ama savaşı kazandık yine benim sayemde bu sefer yelken direğini topla vurdum ve gemiyi batırmayı başardım. Kaptan çağırıyor beni bana yine bağırıyor biz şimdiye kadar hiç böyle hasar almadık hepsi o kız yüzünden dite bağırıyor. Ben ne alakası var diye çıkışıyorum ve bana gülüyor onu seviyorsun diyip gülüyor. Sonra gelip kulağıma bir adam bile ölürse o kızı öldürürüm diyor ve gitmem için hareket yapıyor bende kapıya doğru yöneliyorum ve çıkarken onu öldürürseniz benide öldürmek zorunda kalırsınız diyerek kapıyı vurarak kapatıyorum ve direk kamarama çekiliyorum ve yarım saat uyumak için saatimi kurup  uzanıyorum...

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin