Bölüm-1

99 5 0
                                    

Yalvarıyorum vurma diye.Ama vuruyor,yine vuruyor, yine vuruyor. Nereye gidiyor?İşte bana kaçmak için bir fırsat hemen ipleri çıkarıyorum. Camdan dışarı atlıyorum ne kadar yüksek olduğunu bilmiyorum ama kaçmak için herşeyi yaparım. Bayılöışım çöp kovasının içine düşmüşüm çok iğrenç ama beni bulamamışlar. Hemen ayılıyorum limana doğru koşuyorum. Bir gemi var tek gemi, istemeyerek biniyorum. Depoda uyuya kalmışım kalkınca kendimi savaşın içinde buldum. Beni görenler ise hiçbir şey yokmuş gibi savaşa devam ediyorlar ben yokmuşum gibi. Bende katılıyorum savaşa, yaralabıyorum revire alınıuorum, bayılmışım(yine) ayıldığımda herkez bağırıyor ;oley oley oley . Savaşı kazanmışız. Kaptan teker teker herkezi tebrik ediyor ve revire geliyor hepimize geçmiş olsun diyor. Bana bakınca duraksıyor sen kimsin diye soruyor  cevap veremiyorum korkuyorum tek elinde bıçak tek elinde tabanca korkuyorum. Anladım diyor aramıza yeni biri katıldı diye bağırıyor. Sonra uyuyorum. Uyandığımda yaralarım iyleşmiş. Kaptan beni yanına çağırıyor neden geldiğimi soruyor olanları anlatıyorum hoş geldin diyor geri gönderiyor çıkarken sonraki savaşa hazır ol diyor.  Gülüyorum ben değuştan hazırım... Kamarama çekiliyorum uyuyorum. Uyanınca yine kendimi savaşın arasında buluyorum yine katılıyorum savaşa bu sefer yaralanmıyorum kazanıyoruz savaşı yine.  Benim sayemde topun başına beni geçirmişlerdi ben topla direk kaptan köşkünü vurdum kaptanları ölünce teslim olmak zorunda kaldılar ama hepsini öldürdüler. Kaptan beni çağırıyor terfi veriyor kutluyor yine hazırlan diyor.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin