Bölüm-7 Karanlık Orman

31 0 0
                                    

Sabah olmuştu zor kalktım ateş sönmüştü mağara biraz karanlıktı ama kormuyordum silahım ve bıçağım yanımdaydı denizcide kalkmıştı ve bana karnın açmı diye sordu bende hemen evet diye cevap verdim güzel diyerek güldü ve benimde acıktı diye ekledi. Mağaranın ağzını açıp yemek bulmak için dışarı dışarı çıktık ne yicez diye sorunca ne bulursak gibi bi cevap aldım ve ürktüm çünkü böcekde bulabilirdik daha kötü şeylerde mal mal gezinmeye başladık her duyuduğum seste elim silahıma gidiyordu denizciye adını sordum Nick dedi ve benimkini sordu ilk aklıma gelen şeyi söyledim Nick adaşız yani dedi bende sanırım öyle diye ekledim güldü bende güldüm kaptanın yerini bilip bilmediğini sordum ben biraz onlardam uzaklaimışım diye cevap verdi tamam deyip sustum. İlerliyorduk şşşş dedi ve fısıldıyarak bu bir tavşan dedi onu vurabilirmisin diye sordu bende silahımı çekip tavşanı tam kafasından vurarak bu sorunu cevaplarmı diye sordum. Güldü ve gidip odun bulmamı söyledi ve bıçağımı istedi. Verdim ve gidip biraz odun topladım. Ateş yaktık bi güzel karnımızı doyurduk bana fikrimi sordu fikrin nedir?  Ne için diye bir soru sordum kurtulmak için dedi. Bence gemiye gidip bekleyelim dedim olabilir diye cevap verdi geminin yerini sordu ben unutmuştum ve unuttum diyemedim rastgele bir yer işaret ettim ve o yönde ilerlemeye başladık.  Yavaşça ilerlemeye başladık birden önümüze daha önce hiç görmediğim bir hayvan çıktı ve çok korktum hemen elim silahıma gitti tek kuşun ile hayvanı öldürdüm nicke bu  hayvanın ne olduğunu sordum bende bilmiyorum diye cevap verdi bende tamam diyerek tekrar yola koyulduk ve biraz ilerledikten sonra sahile vardık sahilde gemi yoktu nick bana hani gemi buradaydı diye çıkıştı unuttuğumu ona anlattım ve bana çok kızdı bütün sahili dolaşıcağımızı söyledi tamam diyerek karşılık verdim ve bütün sahili dolaşmaya başladık ve biraz dolaştıktan sonra gemiyi bulduk ve hemen sandala binip gemiye doğru kürek çektik gemiye vardığımızda gemi yine bomboştu ve ben kamarama çekilip uykuya daldım.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin