Bölüm 8

24 1 2
                                    

Sabah uyandığımda soğuk bir duş aldım ve kendime geldim güverteye çıkınca Nick'i gördüm ve selam verdim ve karşılığını aldım kaptanı sordum hayla gelmemişler birlikte beklemeye başladık geminin arka tarafından bir zırhlı bize doğru geliyordu ve bütün ağır silahlarını bize doğru çevirmişti ben hemen Nick'e nabıcağımızı sordum ve çok ilginç bir cevap aldım savaşıcaz ikimizi diye sordum ve evet dedi ve ikimizde birer topun başına geçtik ve Allah ne verdiyse savaşmaya başladık toplar ardı ardına patladı hemen zırhlıdanda karşılık geldi 2 kişiye karşı devasa bir zırhlı nasıl kazanma şansımız olabilirdi ki bizim iki topumuz patlarken onların yirmi topu patlıyordu Nick'e yeniliyoruz diye bağırdım ve oda evet diye karşılık verdi ve onu takip etmemi istedi geminin güvertesinde gizli bir kapı açıp aşağıya indik ve ışıkları açtı ve karşımda devasa bir top vardı bu top bir nükleer bombadan farksızdı bu top bir adayı tek atışda yok edebilirdi Nick bana dönüp koordinat yapabilirmisin diye sordu bende evet diye cevap verdim güzel diyerek topun başına geçti bende bir açıklıktan geminin olduğu yere bakıp Nick'e 15 derece güney 45 derece kuzey diye bağırdım Nick topa koordinatları girip ateş etti ve top çok büyük bir sesle patladı kulaklarım bir kaç dakikalığına sağır olmuştu ama gemi saniyeler içinde yok olmuştu gemiden geriye hiç bir şey kalmadı Nick bana dönüp güzel iş diyerek güldü. Bende güzel atış diyerek karşılık verdim. Tekrar güverteye çıktık ve kaptan ve diğer denizcilerin geldiğini gördük ve çok sevindik kaptan geldiğinde olanları anlattım ve bizi tebrik etti. Öteki denizci nerede diye sordu bende gidip çağırayım dedim ve çağırdım Nick odaya girdiğinde baba dedi ve neredeydin diye sordu ben çok şaşırmıştım ve neler olup bittiğini sordum kaptan anlatmaya başladı meğer Nick kaptanın oğluymuş ve sağ koluymuş bende ondan o gizli yeri bildiğini anladım ama Nick'e neden bana söylemediğini sordum. Çünkü kaptanın oğlu olduğumu öğrenirsen bana çok dikkat ederdin ve benim özgürlüğümü kısıtlardın. Kaptan araya girdi ve bana artık sen benim sol kolumsun dedi bende teşekkür edip kamarama çekildim ve hemen uykuya daldım.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin