Sabah çok geç kalktım belki saat 1 di belki 2 ama geç kalktım bu gün nedense kendimi tuhaf hissediyordum elimi yüzümü yıkadım ilk defa su çok temizdi ve tadı güzeldi ama bir değişiklik vardı çok sessizdi güverteye doğrı yavaşça ilerledim koridorda Maria'nın odasına baktım boştu biraz duygulandım ama kendi kendime güçlü olmalıyım diyip güverteye doğru koştum. Güverte boştu bomboş korkuyordum kaptan köşküne doğru koştum kaptan yoktu ilk defa odasında bulamamıştım hemen denize baktım uzakta bir ada vardı. Güverteye gidip yelken direğine tırmandım dürbün ile adaya bakınca çok korkutucu oşduğunu anladım şimşekler üstünde çakıyordu dev bir yanardağ ve simsiyah bir orman kendi kendime korku adasına hoş geldiniz deyip güldüm ve geminin kayıklarından birinin eksik olduğunu gördüm ve geminin dümenini adaya doğru çevirip hızı arttırdım adaya yaklaşınca gemiyi durdurup kayığın birini suya indirdim ve adaya doğru kürek çekmeye başladım adaya varınca ürkütücü bir ses duydum ve geri dönmeyi düşündüm ama çok merak ediyordum bu yüzden bıçağımı ve silahımı alıp ormana doğru daldım ve gezinmeye başladım ve bir ses duydum yakından baköaya gidince bir iskelet(bu biraz saçma gelebilir ama kitap işte) bizim gemimizdeki adamlara saldırıyor hemen silahım çekip vurdum ve askeri kurtardım bana teşekkür etti ve yola koyulduk. Artık gece olmuştu bir mağara bulup kamp kurmaya karar verdik ve bir mağa bulduk içinde bir hayvanın veya yaratığın olmadığından emin olmak için bir el ateş ettim hiç bir ses gelmeyince girip bir ateş yaktık ve mağaranın girişini kapatıp uyumaya başladık...