Ne Demek Kuzenim ?

818 47 3
                                    

Bu Ezginin yatağı ne kadar rahat lan sanki pamuğun üstünde yatıyom benim yatak sanki diken üstüne yatıyom sabah kalktığımda her yerim tutulmuş. Yataktan istemeden de olsa kalktım banyoya ilerledim aynaya baktığımda karşımda Hakan yok sikik bir tip var saç baş dağılmış. Ezgi beni böyle görse göte basar tekmeyi. Saçımı başımı düzelttikten sonra aşağı inip kahvaltı hazırladım....

Şık bir kahvaltı hazırladıktan sonra sıra güzellik uykusundaki prensesi uyandırmada masallarda öperek uyandırırlar ama ben öyle yapmıyacam şsldfksdmf azcıkın piçlik yapıcam azıcıkkkk.. Ezginin odasına koşarak gititm kapıyı sertçe açıp..

"Ezgiiiiiii kalkkkkk depremmm oluyoooooo"

"Neyyy amannn sığnaklara gidin çabuk ilk çocuklar sonra kadınlar erkekler kalsın dışarda onlar korusun bizi"

"Kızım savaş çıkmadı deprem oldu"

"Olsun ne olcak sen hala bekliyon mu git sığınağa"

"Kızım seni uyandırmak için yaptım uyandığına göre kahvaltı yapabiliriz"

"Offf hakan milletin sevgilsi öperek uyandırır sen bağırarak"

"Onlar millet kızım ben pek şatafatlı şeyler sevmem böyle ekşınlı olcak"

"Peki yaa sen nasıl istersen"

Ezginin belinden tutup mutfağa doğru ilerledik.... Güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra dışarı baktığımda her yer bembeyazdı bir ara arabayı göremedim ama sonra gördüm bir anda korktum çaldılar diye ödüm bokuma karıştı. Botları giyip arabaya doğru ilerledik ön camdaki karları temizledikten sonra arabaya geçtik. İlk işim direk klimayı çalıştırmak oldu. Arabanın içi iyice ısınınca okula doğru sürdüm........

Okula geldiğimzde hızla okula ilerledik. Okulun içi sıcaktı bu beni mayıştırdı. Sınıfa doğru ilerdik.

"Aşkım ?"

"Haa ?"

"Yürürken bile uyuyosun ya en iyisi yat uyu sen sınıfta"

"Zaten uyuma desen bile uyuyacam"

"İyi peki"

"Trip mi attın ?"

"Yoo nerden çıktı bu ?"

"İyi peki dedin de"

"Hee yok genelde de diyom unuttun mu ?"

"Uykuluyum adımımı bile unutabilirim"

"Tamam aşkım yat uyu sen"

Sıraya kafamı koydum. Aradan çok geçmeden hoca geldi ulan tam uyuyacaz hoca geliyo.

"Günaydın arkadaşlar"

"Saooll"

"Oturun"

Herkes oturdu direk derse başladı nasıl hoca bu ya direk derse başlanır mı ? Kalpten gidicek millet bi yoklama al bir şey al nefes al en azından sonra derse başla amannn banane ben yatıyom.....

Saçlarımda bir el hissettim Ezgi yine saçlarımla oynuyo ayy aşkım kıyamam yaa kız düşünüyo bizi be. Kafamı kaldırdığımda direk kendimi çektim çünkü bu Ezgi değil Nillay beni 9. sınıftan beri seviyodu ve peşimi hiç bırakmadı kızın yüzüne karşı ana bacı kaydım hayla bırakmadı o da yetmedi kızlar tuvaletinde mahsur bıraktım o da yetmedi ulan futbol oynarken suratına çok sert top attım bayıldı o da yetmedi salak kız ulan Ezgi görürse nolur acaba..

"Nilay nabıyon lan sen sikerim elini daha bu gün duş aldım kirlettin saçlarımı"

"Niye kızıyon ki sen saçlarınla oynanmasını seversin diye saçlarınla oynadım"

BOKSÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin