Ayazla sıkı fıkı olmuştu aramızdan su sızmaz oldu benim yeni bir dostum oldu ama Ezginin 1 tane bile kız arkadaşı yok sadece ben varım ve bizimkiler aslında Ömeri kız kılığına soksak olur aslında. Ezgilerin evde üçümüz çok güzel vakit geçiriyoruz ve annelerinin gelmelerine daha 1 hafta var bu benim için çok daha iyi. Ayaz birden.
"Hadi sinemaya gidelim" dedi.
"Tamam gidelim de hangi filme gidicez" dedi Ezgi
"Yeni bir film gelmiş Vay Başıma Gelenler diye ona gideriz"
"Tamam aga gidelim ama ben öderim"
"Aaa olmaz öyle şey olm hep sen ödüyosun nereye gitsek bunu bana bırak"
"Olmaz olm ben öderim salla paran cebinde kalsın"
"Asıl senin kalsın olm"
"Bana para gelicek zaten bu akşam"
"Maçın mı var ?"
"Aynen sizde geliyosunuz kombinesiniz olm siz en ön"
"Vayyy iyimiş"
"Tabi lan hadi gidelim sinemaya"
Kapıya doğru yöneldik. Ben yeni aldığım N-Starları giydim siyah tabiki. Arabay doğru ilerledik Ezgi öne Ayaz arkaya oturdu. Bende Enes Alper-Flow Motion 2 (multide) yi açtım şarkı fena. İlk önce benzinliğe uğradık depoyu fulledikten sonra sinamaya doğru sürdüm.
Sinemaya geldiğimiz de Vay Başıma Gelenlere 3 tane bilet aldık ben Ezgiyle ilgilenirken Ayaz önce davranıp biletlerin parasını ödedi. Bende mısırların kolaların parasını verdim ödeştik.
Sinema saati geldiğinde hepimiz 3. salona gittik. Arka koltuklar bizimdi benim 41 Ezgi 42 Ayaz 43 aynı bu şekilde de sıralandık.....
Film çok güzeldi yaa gül gül öldüm en çok güldüğüm yer inek yerine danaya gidiyo dediği laf "La bu meme değil bu taşak" orda koptum zaten Ezgiyle çok güzel vakit geçirmiştik ama galiba benim dudağımdan öpecekti bende yanağamı uzattım hiç kimseyle öpüşmemiştim ve bu duyguyu bilmiyorum inşallah bana bozulmamıştır zaten beraber yatıyoruz. Ayazla filmi tekrardan anlatırken Ezginin suratı asıktı neden acaba.
"Hayatım ?"
"Efendim"
"Bir şey mi oldu ?"
"Bilmiyorum içimde bir korku var sanki birine bir şey olacakmış gibi" Ezgiye sarıldım sıkıca sarıldım
"Bir şey olmıyacak hayatım sen mutlu ol yeter ki"
Biraz yürüdükten sonra önümüze pamuk şekerci çıktı. Hızla ilerledim 3 tane pamuk şeker aldım ve birini Ezgiye birini Ayaza diğerini kendime aldım. Ezgi aynı bir çocuk gibi sevindi.
"Hayatım çok teşekkür ederim kaç senedir yememiştim ve bu benim en sevdiğim şey tekrardan çok teşekkür ederim" dedi ve sarıldı
"Önemli değil hayatım sen mutlu ol yeter"
"Konko çok toşokkor odorom" dedi Ayaz
"Onomlo doğol konko ofoyot olson"
Hepimiz kahkaha ata ata arabaya ilerledik. Arabaya bindik ve aynı şarkı eşliğinde eve doğru sürdüm. Arabada herkes susuyodu galiba mayıştırıyo araba bunları saate bakıyım dedim ve saat 3 30 olmuş 4 te maç var eyvahh.
"Gençler saat 3 30"
"Ee kanka ?" dedi Ayaz
"Olm 4 te maçım var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOKSÖR
Novela Juvenilhayattan soğutlaşmış biraz mal biraz bad boy olan bir çocuk hayatını boksa adamış biri.. peki bu kursa bi kız gelirse ne olur sevilir mi ? dışlanır mı ? en önemlisi kıza karşı yenilinir mi ? kazanılır mı ?