Dışarıda 50 60 kişi beni bekliyodu hepsinin elinde sopa muşta bıçak bende ise muşta ve biz sadece 6 kişiyiz. Partyde bana karışan çocuk öne çıktı.
"Eee dostum hadi kavga edelim" dedi
"50 60 kişi toplanmışsınız ve benim yanımda kız var Ayaz kızı al git burdan al arabanın anahtarları eve gidin direk"
"Tamam aga hadi Ezgi gidelim" dedi Ayaz
"Aşkım dikkat et kendine" diye fısıldadı geçerken
Lavukla iyice burun buruna mesafesine geldik. Yakasından tutup kafayı gömdüm lavuğa sonra muştayla suratına vurdum 2 3 tane. Ben lavuğu yere devirdikten sonra karşı taraf altışar altışar gelmeye başladılar. Bizimkilerle vurduğumuzu indirdik sonra birden hepsi geldi birine vuruyom diğerleri bana vuruyo. Bizimkilere baktığımda Emircanı altlarına alıp tekmeliyolar direk o tekmeleyenlere vurdum. Emircanı yerden kaldırdım bu sefer ikimizde yere düştük. Direk suratımızı koruduk.... Aradan 5 dakika sonra polis siren sesi geldi ve tekmeler durdu hepsi koşarak dağıldı polis bizi yerden kaldırıp ambulansı aradı.
Hastaneye gittiğimizde hepimiz bir odadaydık. Dizilim şöyle İlk başta ben benim yanımda Emircan, Emircanın yanında Ömer, Ömerin yanında Ali, Alinin yanında Volkan, Volkanın yanında Atakan polis hepimizin ifadesini aldı her şeyi anlattık polise ne oldu ne bitti ama hepimiz felaket bi şekilde yorgun ve acı vardı. Pansuman işini hallettikten sonra hastanede durmadan eve gittik.
Yoldayken herkes birbiriyle dalga geçiyodu güle eğlene. Bizimde arkadaşlığımız böyleydi dayak yesek bile yine gülerdik şimdi Ezgi çok merak etmiştir beni hızlanalım bari.
"Aga beni kurtardığın için saol sen yetişmesen domaltıyolardı beni" dedi Emircan
"Önemli değil be oğlum her zaman biz kardeşiz unuttun mu ?"
"Haklısın aga"
"Aga benim oda iliklerime kadar siktiler niye gelmedin ?" dedi Ömer
"Lan sana baktığımda ta nerdeydin ben oraya gelene kadar 10 kere yere düşerdim bende gelmedim Emo yakındı bana ona yetiştim"
"Ama siktiler"
"Kabız ol sıçamaya inşallah siktilerse siktiler be olm kızlığını bozmadılar ya"
"Aga ayıp oluyo ama"
"Sen bono soktolor diye bağır ayıp olmasın ben bunu diyim olsun sekter pezovenk"
"Tamam yaa sustum"
"Bak bak bak bide kız tribi atıyo"
"Peki"
"Ömer sikerim biliyosun"
"Tamam aga kızma sen yeter"
"Afferim"
Öyle güle oynaya eve geldik. Zile bastım Ezgi direk kapıyı açar açmaz sarıldı bana ağlıyodu. Onu ağlayarak görünce içim acıdı ve istemsizce gözümden bir damla yaş aktı. Bizimkiler bana hayretle bakıyodu çünkü onlar şuana kadar hiç ağladığımı görmedi.
"Yenge sen agaya naptın ?" dedi Emo
"Ne yapmışım ki ?"
"Biz agayla çocukluktan beri beraberiz ağladığını görmedik seni görünce ağladı helal olsun"
"Lan kesin lan ağlamadım ben lavuklar gözüme vurdu onun acısı"
"He he aga he he bizde malız ya" dedi Atakan
"Sen katıksız mal olduğun belli zaten de"
"Aga ayıp oluyo"
"İyi be tamam laf da sokulmuyo size"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOKSÖR
Подростковая литератураhayattan soğutlaşmış biraz mal biraz bad boy olan bir çocuk hayatını boksa adamış biri.. peki bu kursa bi kız gelirse ne olur sevilir mi ? dışlanır mı ? en önemlisi kıza karşı yenilinir mi ? kazanılır mı ?