Gözlerimi açtığımda bir hastanedeydim ne oldu ne bitti hatırlamıyorum ve en son hatırladığım şey dövüşürken biri beni vurmasıydı. Gözlerimi hafif araladığımda camda beni izleyen Poyraz babam ve patronu gördüm.
Babam ağlıyodu patron ve Poyraz babamı teselli ediyodu.
Gözlerimi iyice açıp birazda acıyla kıvranınca Poyraz beni fark etti ve babama söyledi. İçeri hemen girdiler hemşireden önce.
"Oğlum benim iyimisin ?"
"İyim baba biraz daha iyim de acıyo"
"Sen merak etme oğlum biz derslerini verdik ve seni öldüren adam şuanda mekanda"
"E ne bekliyoz gidelim" Biraz debelendim ama babam engelledi beni
"Salak salak yapma kendini yat 2 gün daha yatıcan zaten dayanamıyom lan seni böyle görünce"
"Vay be önemsiyon beni haa ?"
"Yok anasını satıyım önemsemiyorum seni ben takmıyorum ben seni senin ağızının ortasına bir vururum 2 gün daha yatarsın burda"
"Baba o bu değil de sevgilim nerde ?"
"Kimseye haber vermedik gelmedi kimse"
"Çabuk bizim tayfayla sevgilimi getir çabuk bizimkileri al evini söylerler sana zaten"
"Tamam oğlum"
Babam odadan çıkınca patron konuşmaya başladı.
"Aslanım vurulduğunda sanki kendi oğlum vurulmuş gibi bie acı hissettim seni öyle diz çökerek gördüm ya içim eridi baban şu zamana kadar hiç diz çökmedi ta ki seni öyle görünceye kadar"
"Patron tamam anlatmayın şu konuyu kat sayım artıyo burdan çıkınca zaten beni vuran adamı öldürmiyecem"
"Niye ???"
"Öldürmekten beter edicem"
"Bende diyom buna ne oldu"
"Sen merak etme patron maçlara da çıkıcam sen merak etme ben gelene kadar biri çıksın"
"Senin gibi biri yok ki zaten maç kaybeder para kaybettirir"
"Ee o zaman bekliyeceksiniz"
"Aynen aslanım aynen"
Aradan çok geçmeden babamla birlikte Ezgi Ayaz ve bizim tayfa geldi. Hepsi tek bir ağızdan "geçmiş olsun aga" dediler Ezgi hariç. O "yine ne bok yedin gerizekalı" diye tepki verdi ve sarıldı. Bir anda bütün acıları unuttum ve Ezginin pamuk şeker kokusuna odaklandım çok iyi geldi aynı ilaç gibi geldi hiç bırakmayasım geldi bir anda ama ortam müsait değildi tek sıkıntı ortam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOKSÖR
Teen Fictionhayattan soğutlaşmış biraz mal biraz bad boy olan bir çocuk hayatını boksa adamış biri.. peki bu kursa bi kız gelirse ne olur sevilir mi ? dışlanır mı ? en önemlisi kıza karşı yenilinir mi ? kazanılır mı ?