Sabah Ezginin üzerimde zıplamasıyla uyandım. Aslında uyandım denilmez bildiğimiz mehter marşı gibi kız direk zıplattı beni.
"Hadi kalk okula gidicez hadi kalk!" dedi ve ben birden kalktım. Uzun bir süreden sonra okula mı gidecektim lan ben. Bu olamaz imkansız nayır nolamaz benim aslında şuana kadar sınıfta kalmam lazım ama patron saolsun o kadar rapor aldı bana.
"Aşkım gitmiyecem ben okula ya cidden gitmeyecem"
"Ama aşkım okulda bana bakan erkek çok oluyo o yüzden demiştim ama sen bilirsin" dedi ve sinirle üstümü giymeye başladım.
"Aşkım ne bu sinir ya sakin az"
"Çocukları göstericeksin bana toplu katliam yapıcam"
"Aşkım sana birşey diyim mi ?"
"Çabuk söyle"
"Eğer bir şeyin sonunda ama varsa ondan öncekiler yalandır"
"Ne ? Nasıl yani ?"
"Yani şaka yaptım aşkım sen kalk diye" Dedi ben iyice sinirlendim.
"Gel buraya aşkım" dedim ve kovalamaya başladım. Hem gülüyo hemde koşuyo tuvalete kitledi kendini al işte şimdi aç aça bilirsen neyse sıkıntı değil kapıyı kırayım ev benim ne de olsa.
"Aşkım aç kapıyı yoksa kırıcam"
"Yoo açmıyacam kırsana hadi he hadi kırsana"
"İyi sen bilirsin" dedim ve kapıya bi tekme attım işlemedi sıra 2 de 2. yi bir vurdum kapı ortadan ikiye ayrıldı. Ezgi şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu bende bu işten fırsat edinip Ezginin kafasını tutup musluğun altına soktum.
Soğuk suyuda bir verince iyice kendine geldi.
"Aşkım kapat suyu ya tamam yapmıyacam bi daha şaka falan tamam yapmıyacam"
"Yaparsan zaten bunun bin katını yaparım sana tamam mı ?"
"Tamam aşkım tamam yapmam bir daha off buz gibi su"
Kafasını çektim musluğun altından ve direk sarıldı bana. O buz gibi oluşu nedense beni ısıttı birden buna aşk diyorlar galiba.
Yukarı çıkıp ıslak elbiseleri değiştirip yeni elbiseler giydik ve biz bunları yaparken o kadar bağırışma içinde Ayaz uyanmadı. Gidip bi uyandırayım şunu.
"Ayaz kardeşim hadi kalk bak sabah oldu okula gidicez"
"5 dakika daha anne"
"Anne mi ? Lan göt kalksana artık anne diyo bir de ya kadına benzer bir halim mi var benim ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOKSÖR
Подростковая литератураhayattan soğutlaşmış biraz mal biraz bad boy olan bir çocuk hayatını boksa adamış biri.. peki bu kursa bi kız gelirse ne olur sevilir mi ? dışlanır mı ? en önemlisi kıza karşı yenilinir mi ? kazanılır mı ?