Skaudība. Tā griezās pa visām vīlēm, atstādama dziļas pēdas gan nošļukušajos mutes stūrīšos, gan pārkārušajos acu plakstiņos. Katrs žests un vārds norādīja par Modrītes skaudību uz Laimiņas jauno somiņu, uz Ieviņas vīriņa meistara rokām, uz Leldītes brūno matu krāsu un perfekto gludumu. Visiem viss bija skaudības vērts. Katram bija kaut kas, ko pilnīgi noteikti vajadzēja arī Modrītei. Tāpēc viņa ieviesa mīļāko, jo pašas vīrs bija nekam nederīgs. Tāpēc viņa uzlika gēla nagus, jo Jolantiņas perlamutrīgie nagi cirtās Modrītes actiņās. Pielikusi skropstas kā Ludmilai, viņa sajutās tikpat iekārojama un cēla kā princese Diāna. Strupais deguns gan palika uzrauts un plats kā cūku ganei, plastiskai operācijai nepietika naudas. Tāpēc Modrīte nopirka Swarowski auskarus, ar ko novērst citu skatus no deguna. Tādus pašus auskarus kā kaimiņpodjezda Natašai, kura brauca ar Lexus. Modrīte brauca ar taxi. Reiz tas arī bija Lexus, laikam kāda biezā personīgais šoferītis piestrādāja Boltā. Torīt pie darba viņa ilgi meņģējās pa somiņu meklēdama maku, līdz uz ietves parādījās blakusnodaļas Kristīne (cxxc hokejista sieva). Tad Modrīte strauji izleca no takša, kuram par laimi nebija marķējumu. Māja šoferim ar roku un pat aizsūtīja gaisa skūpstu. Tomēr Kristīne vien vienaldzīgi noteica Labrīt! Modrīte sagrieza zobus un nolēma Kristīnes skapītī ielikt pāris blaktis.
Modrīti mocīja bezmiegs. Katru nakti, kad izdevās iemigt, uzmācās murgi. Nešķīstas raganas un vilkaču mātītes tai uzbruka un plēsa matus ārā, mauca nagus nost un koda, un skrāpēja, gaudoja un spiedza Modrītei sejā. Viņa pamodās nosvīdusi un strauji pukstošu sirdi. Viņa nolēma ietotevēt uzacis, lai izskatītos bargāka. Varbūt tad nešķīstenes nelīdīs viņas sapņos. Ēstgriba pazuda un Modrīte izkāmēja. Kolēģe Silvijiņa bija ieturējusi diētu un arī Modrīte gribēja būt tieviņa. Māsiņa anoreksijiņa bija priecīga. Slimnīcas medmāsiņai Svetlaniņai bija zelta rokassprādzīte, arī Modrītei tādu vajadzēja. Tikusi pēc mēneša ārā no slimnīcas, Modrīte pārdeva Swarovski un nopirka apzeltītu ķēdīti.
Vot tā. Nosprieda Modrīte. Visu var dabūt, ja grib. Lūpu kaktiņi bija noslīdējuši vēl zemāk...