18

381 41 3
                                    

*BTS-н нууц байр*

"Кан эмчээ тэр яаж байна? Хэзээ ухаан орох вэ?"

"Ойролцоогоор 3 цагийн дараа ухаан орчих байхаа... Ким ноёнтоон үнэнийг хэлэхэд тэр сайнгүй байна. Миний бодлоор D-67-г хэрэглэсэн бололтой."

"ЮУ?!" хэмээн Жимин, Тэхён хоёр уурласандаа бас балмагдсандаа нэгэн зэрэг орилчхов.

"Тэр чинь гарч болох сөрөг нөлөө нь ч бүрэн судлагдаагүй , дэлхий дээр хаана ч бүртгэлгүй хар тамхи биз дээ?"

"Тэхёнаа тайвшраад эрүүл ухаанаар бодоцгооё. Хоёулаа ингээд байвал Анарыг айлгачихна"

"...Чиний зөв өө"

"D-67-г тарьж хэрэглэвэл тухайн хэсэгт нь улаан тууралт үүсдэг. Охины бие дээр харин тийм тууралт харагдахгүй байна. Тиймээс үнэрлэсэн л болж таарлаа. Гэхдээ сөрөг нөлөө нь адил"

"Кан эмчээ, та энэ талаар нууц судалгаа хийж байгаа... Биед үлдсэн хортой бодисыг бүрэн гаргаж болох уу?"

"50 50 хувьтай. Бас хугацаа их шаардах ажил шүү дээ"

"Тэгвэл танд даатгалаа. Энэ охин бидний хувьд их эрхэм хүн болохоор... Гуйя, түүнийг авраач"

                              * * *
"Жиминаа, бид очиж байна. Анар яаж байна?"

"Намжүүн хён... Тэр үнэндээ их муу байна. Кан эмч ирээд явсан. D-67 хэрэглэсэн байна гэсэн... Бид одоо юу хийвэл дээр вэ?"

"ЮУ!? D-67 ГЭНЭЭ!? ТЭР МУУ ХАРААЛ ИДСЭН FELIX НОВШ!"

"Жонгүгаа тайвшир! Эхлээд тавуулаа очицгооё. Чи энд уурлалаа гээд юу ч дээрдэхгүй"

"Хусог хён та яаж ийм тайван байж чадаж байнаа! Анар тийм байдалд орчихоод байхад!"

"Хөөе-"

"Жон Жонгүг! Чи арай хэтрээд байгаа юм биш үү! Хусог- Үгүй ээ. Бид бүгдээрээ л түүнд маш их санаа зовж байна. Хусог зүгээр л уурлалаа гээд байдал дээрдэхгүй ээ гэж хэлсэн"

"Юнгигийн зөв өө. Жонгүгаа. Харин ч ийм нөхцөлд бид л тайван байж эрүүл ухаанаар сэтгэх хэрэгтэй. Бас Кан эмчид үзүүлсэн гэнэ. Тэр их сайн эмч болохоор ямар нэгэн арга олж л таараа. Одоо харин Хобигоос уучлал гуй"

"...Хааа... Таны зөв юм байна аа Жин хён... Хоби хён, тан руу уурласанд уучлаарай"

"Зүгээр дээ. Ах нь ойлгож байна."

"Намжүүн хён. Тэхён яръя гэнээ"

"Аан за"

"Байна уу? Залуусаа та нар   Felix-г яасан?"

"... Цааш нь харуулчихсаан"

BTS - They are mafia Where stories live. Discover now