Λούκα Μανιότα: ο πορνοστάρ που σκότωσε και ατίμασε έναν άντρα
Και που μοιράστηκε το βίντεο online.
Ο Λούκα Μανιότα (Luka Magnotta) βιντεοσκόπησε τον εαυτό του να σκοτώνει τον Lin Jun και μοιράστηκε το βίντεο online. "Μου έδωσε απλά μια παράξενη ενέργεια. Απλά, κάτι συνέβη στο μυαλό μου", δήλωσε αργότερα.
Από μια βαλίτσα έβγαινε μια απαίσια μυρωδιά. Ήταν εκεί για μέρες. Ο επιστάτης την είχε προσέξει κάθε φορά που σκούπιζε στο στενό πίσω από το κτήριο. Μέχρι τότε, κατάφερε να την αγνοήσει, αλλά η μυρωδιά που έβγαινε από αυτήν όλο και χειροτέρευε. Ήταν μια πνιγμένη, νοσηρή δυσωδία, σαν ένα ψητό που είχε μείνει να σαπίσει.
Τίποτα όμως δε θα μπορούσε να τον προετοιμάσει γι' αυτό που θα έβρισκε μέσα της: τον κομμένο κορμό ενός άνδρα.
Τα υπόλοιπα μέρη του νεκρού βρέθηκαν καθ' όλη τη διάρκεια της άνοιξης του 2012, αλλά όχι κοντά στο διαμέρισμα στο Μόντρεαλ. Το αριστερό πόδι βρέθηκε σε ένα δέμα της Καναδικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας που εστάλη στα γραφεία του πρωθυπουργού του Καναδά. Το δέμα με το αριστερό χέρι βρέθηκε πριν καταλήξει στο Φιλελεύθερο Κόμμα. Κανείς όμως δεν μπόρεσε να σταματήσει το πακέτο με την δεξιά πλευρά του σώματος πριν αυτά φτάσουν στους προορισμούς του, που ήταν δύο δημοτικά σχολεία, γεμάτα παιδιά, στο Βανκούβερ της Βρετανικής Κολομβίας. Και στα δύο σχολεία, η μέρα ξεκίνησε με το άνοιγμα των πακέτων.
Οι αρχές δεν χρειάστηκαν πολύ ώρα για να καταλάβουν ποιος το είχε κάνει. Εξάλλου, ο Λούκα Μανιότα είχε βιντεοσκοπήσει την δολοφονία. Είχε ανεβάσει ένα βίντεο 11 λεπτών με τον ίδιο να κόβει σε κομμάτια τον Lin Jun στην ιστοσελίδα bestgore.com ώστε να το δει όλος ο κόσμος.
Το μυστήριο λοιπόν δεν ήταν "ποιος" το είχε κάνει, αλλά "γιατί" το είχε κάνει.
Eric Newman, το αγόρι που θα γινόταν Λούκα Μανιότα
YOU ARE READING
Διαβολικά μυαλά
Non-FictionΤα "Διαβολικά μυαλά" έρχονται! Ιστορίες δολοφόνων, εγκλήματα που συγκλόνισαν όλων τον πλανήτη, υποθέσεις που δεν εχουν κλείσει ακόμα, δολοφονους που δεν έχουν βρεθεί, εγκληματίες που εμειναν γνωστοί στο κόσμο και μόλις ακους το όνομα τους ανατριχια...