~Ψυχω, Σιωπη των Αμνων και αλλες τετοιες ταινιες~

656 52 30
                                    

Το βράδυ της 16ης Νοεμβρίου του 1957 ο αστυνομικός Σλέι μπήκε στην αποθήκη του Εντ Γκιν, στο Λακρός του Γουισκόνσιν. Ερευνούσε την εξαφάνιση της ηλικιωμένης Μπερνίς Γουόρντεν. Αυτό που αντίκρισε στο σκοτάδι θα του προκαλούσε εφιάλτες για την υπόλοιπη ζωή του.

Μία γυναίκα ήταν κρεμασμένη ανάποδα από το ταβάνι. Ήταν αποκεφαλισμένη και της είχαν αφαιρέσει τα εντόσθια. Στην αρχή νόμιζε ότι ήταν ελάφι, το οποίο έγδερναν για να το φάνε. Μετά κατάλαβε ότι ήταν το σώμα της Μπερνίς Γουόρντεν.

Οι υπόλοιποι αστυνομικοί ερευνούσαν το σπίτι του Γκιν, το οποίο ήταν ακατάστατο. Οι αστυνομικοί σκόνταφταν σε πεταμένα αντικείμενα και έπιπλα. Όταν συνήθισαν το σκοτάδι κατάφεραν να δουν καλύτερα το φρικτό περιβάλον.

 Όταν συνήθισαν το σκοτάδι κατάφεραν να δουν καλύτερα το φρικτό περιβάλον

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Εντ Γκίν

Μπολ φτιαγμένα από κρανία, καρέκλες επενδυμένες με ανθρώπινο δέρμα, κολιέ από γυναικείες θηλές, διακοσμητικά με γυναικεία χείλια, μάσκες φτιαγμένες με δέρμα από πρόσωπο ανθρώπου.

Υπήρχαν δέκα κεφάλια γυναικών και κάποιος είχε αφαιρέσει το «σκαλπ», όπως έκαναν οι Ινδιάνοι. Ένα ξύλινο κουτί περιείχε τα γεννητικά όργανα εννιά γυναικών.

Μέσα σε ένα τηγάνι στην κουζίνα, βρισκόταν η καρδιά της Μπερνίς Γουόρντεν και το κεφάλι της ήταν σε ένα υφασμάτινο σάκο.

Σε μια χάρτινη σακούλα βρισκόταν το κεφάλι της Μαίρης Χόγκαν, μίας άλλης γυναίκας που είχε εξαφανιστεί.

Η τυραννική μητέρα

Ο Εντ Γκιν γεννήθηκε στις 27 Αυγούστου του 1906, στο αραιοκατοικημένο Λακρός του Γουισκόνσιν.

Η μητέρα του, Αυγούστα, ήταν το απόλυτο αφεντικό του σπιτιού. Μισούσε το σύζυγό της, ο οποίος ήταν αλκοολικός και όλη μέρα τεμπέλιαζε.

Διαβολικά μυαλάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora