~Silvia Marie Likens part 3~

338 25 28
                                    

Το τελευταίο Σαββατοκύριακο

Το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Sylvia ξεκίνησε όταν η Baniszewski αποφάσισε να την αφήσει να κοιμηθεί ξανά στο δωμάτιο σ' ένα κρεβάτι. Ο Coy, η Stephanie και ο John την κουβάλησαν από το υπόγειο σ' ένα από τα δωμάτια του πρώτου ορόφου και ακολουθώντας τις οδηγίες της Gertrude, την έδεσαν στο κρεβάτι έτσι ώστε να μην μπορεί να πάει στην τουαλέτα αφού «δεν είχε δικαίωμα να τη χρησιμοποιεί μέχρι να μάθει να μην «βρέχει» το κρεβάτι.»

Εκείνη τη νύχτα, η Sylvia «έβρεξε» το κρεβάτι.

Το επόμενο πρωί ξεκίνησε μ' ένα ακόμη «υποχρεωτικό» στριπτήζ το οποίο κλιμακώθηκε με την Gertrude να εξαναγκάζει τη Sylvia να εισάγει ένα μπουκάλι σόδας στον κόλπο της. Αμέσως μετά η Baniszewski αποφάσισε να εκδικηθεί γι' ακόμα μια φορά τη Sylvia για το ότι διέβαλλε τις κόρες της στο Γυμνάσιο. «Όπως στιγμάτισες εσύ τις κόρες μου έτσι θα στιγματίσω κι εγώ εσένα!», είπε και πρότεινε στον Ricky Hobbs να τη βοηθήσει να «μαρκάρει» το κορίτσι. Εκείνος δέχτηκε μ' ενθουσιασμό. Αφού έγδυσαν τελείως τη Sylvia, την έδεσαν και τη φίμωσαν. Η Gertrude ζέστανε μ' έναν αναπτήρα μία βελόνα ραψίματος και με το πυρωμένο μέταλλο χάραξε ένα "I", μια απόστροφο κι ένα μέρος του "M", στην κοιλιά του κοριτσιού, πριν δώσει τη βελόνα στον Hobbs για να τελειώσει εκείνος τη δουλειά.

Ο Ricky ξεκίνησε να σκαλίζει τη φράση στο δέρμα της κοπέλας, σταμάτησε ωστόσο κάποια στιγμή για να ρωτήσει την Baniszewski πως γράφεται η λέξη "prostitute". Η 37χρονη γυναίκα έγραψε τη λέξη σ' ένα κομμάτι χαρτί και του το έδωσε για να συνεχίσει.

Αφού τελείωσε, ο Ricky η Paula και η δεκάχρονη Shirley Baniszewski αποφάσισαν από κοινού να χαράξουν κι ένα "S" στο σώμα της Sylvia. Ίσως ως αρχικό για τη λέξη "Sylvia" ή "slave". Ο Ricky σκάλισε με την πυρωμένη βελόνα την πρώτη καμπύλη του γράμματος και μετά μαζί με την Shirley φώναξαν την Jenny και την πρόσταξαν να ολοκληρώσει εκείνη το γράμμα. Εκείνη, αν και τρομοκρατημένη, αρνήθηκε να το κάνει κι έτσι η μικρή Shirley άρπαξε τη βελόνα και τελείωσε εκείνη το γράμμα χαράσσοντας τη δεύτερη καμπύλη κατά λάθος ανάποδα, σχηματίζοντας έτσι τελικά τον αριθμό «3» στο στήθος της Sylvia.

Παρουσία κι ενός ακόμη παιδιού της γειτονιάς, του Randy Lepper, η Gertrude άρχισε να κοροϊδεύει την Sylvia για τη φράση που ήταν πια χαραγμένη στην κοιλιά της: «Τι θα κάνεις τώρα Sylvia;» φέρεται να της έλεγε η Baniszewski. «Δεν μπορείς πια να παντρευτείς, ούτε και να ξεγυμνωθείς μπροστά σε κανέναν. Τι θα κάνεις τώρα;».

Διαβολικά μυαλάWhere stories live. Discover now