Στις 7 Ιουλίου του 1996 ο 54χρονος μηχανολόγος και επιχειρηματίας Απόστολος Κ. σκότωσε με τσεκούρι τον πρωτότοκο γιο του την ώρα που εκείνος κοιμόταν.
Στη συνέχεια, χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς, μετέφερε το πτώμα στο εξοχικό της οικογένειας στον Κάλαμο και το πυρπόλησε. Ο παιδοκτόνος επέστρεψε στο εξοχικό την επόμενη μέρα και τεμάχισε το απανθρακωμένο πτώμα με πριόνι, προκειμένου να το εξαφανίσει. Την ώρα που τοποθετούσε τα μέλη του νεκρού γιου του σε σακούλες, η αστυνομία έκανε έφοδο και τον έπιασε επ' αυτοφώρω. Οι κινήσεις του είχαν γίνει αντιληπτές από την προηγούμενη μέρα και οι αστυνομικοί υποψιάστηκαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Το φριχτό έγκλημα ήταν η ολοκλήρωση μιας οικογενειακής τραγωδίας που είχε αρχίσει λίγα χρόνια πριν, όταν το νεαρό αγόρι διαγνώστηκε με σχιζοφρένεια παρανοϊκού τύπου.
«Ο παιδοκτόνος μεταφέρεται στον ανακριτή.»
Το χρονικό της τραγωδίας
Ο Απόστολος Κοσμάς ζούσε με τη γυναίκα και τα τρία παιδιά τους σε ένα μεγάλο σπίτι στην Κηφισιά. Η ζωή της οικογένειας κυλούσε φυσιολογικά μέχρι τη στιγμή που ο μεγαλύτερος γιος άρχισε να εκδηλώνει τα πρώτα περίεργα συμπτώματα στη συμπεριφορά του. Οι γιατροί αρχικά απέδωσαν τις εκρήξεις θυμού στην εφηβεία, αλλά η κατάσταση χειροτέρευε.
Μια μέρα ο νεαρός αποκάλυψε στον πατέρα του ότι ένας γείτονας έμπαινε στο μυαλό του και του υπαγόρευε τι να κάνει. «Το κεφάλι μου πονάει, θα τον σκοτώσω», είπε στον πατέρα του. Η εισαγωγή του σε κλινική ήταν πλέον επιτακτική. Οι γιατροί διέγνωσαν ότι έπασχε από σχιζοφρένεια παρανοϊκού τύπου, με ανεξέλεγκτη επιθετικότητα. Ο εγκλεισμός του στην κλινική «Γαλήνη» τραυμάτισε τόσο τον ίδιο, όσο και την οικογένειά του. «Είδα να τον πιάνουν τέσσερις – πέντε μαζί. Τον δένουν και τον κλείνουν σε ένα υπόγειο για ένα μήνα.
Ήταν βαριά περίπτωση», ανέφερε ο πατέρας, που λίγο καιρό μετά, δεν άντεξε να βλέπει το παιδί του να υποφέρει και αποφάσισε να τον πάρει πίσω στο σπίτι με δική του ευθύνη.
BINABASA MO ANG
Διαβολικά μυαλά
Non-FictionΤα "Διαβολικά μυαλά" έρχονται! Ιστορίες δολοφόνων, εγκλήματα που συγκλόνισαν όλων τον πλανήτη, υποθέσεις που δεν εχουν κλείσει ακόμα, δολοφονους που δεν έχουν βρεθεί, εγκληματίες που εμειναν γνωστοί στο κόσμο και μόλις ακους το όνομα τους ανατριχια...